Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΠΕΤΡΟΣ | 20 Αυγούστου 2016, 12:52
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θέμα : «Μεταρρυθμίσεις ή fast track συντεχνιακές εξυπηρετήσεις;» Διαβάζοντας κανείς την τροπολογία που μπήκε για διαβούλευση, αν είναι εκπαιδευτικός οποιασδήποτε ειδικότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, αν δηλαδή γνωρίζει τα διεκδικητικά πλαίσια των συντεχνιών της, μπορεί να φανταστεί τις πολιτικές πιέσεις που ασκήθηκαν για να κατατεθεί μέσα στον Αύγουστο, αλλά και τους αφανείς ΄΄συντάκτες΄΄ της. Οι οποίοι στη φαρέτρα των επιχειρημάτων τους, αξιοποιούν καθοριστικά όπως φαίνεται την αριθμητική ηγεμονία των κατόχων μεταπτυχιακών ή σεμιναρίων 400 ωρών στην Ειδική Αγωγή, έναντι αυτών που έχουν βασικό πτυχίο στην Ειδική Αγωγή (απόφοιτοι Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και ΠΑ.ΜΑΚ.). Τεκμηριώνουν δε στην εισηγητική έκθεση, ατελώς και μακριά από τις αξίες της Αριστεράς,που οι ίδιοι διακήρυτταν και του συνδικαλιστικού εκπαιδευτικού κινήματος από όπου προέρχονται, την «τακτοποίηση» που προωθούν. Διότι δεν είναι δυνατό να κατοχυρώνεται οργανική θέση στην εκπαίδευση και οπουδήποτε απαιτείται πανεπιστημιακή εκπαίδευση, με άλλο πτυχίο πέραν του βασικού. Εκτός αν γίναμε Φινλανδία και δεν το πήραμε είδηση. Στην οποία οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς. Αλλά είναι δωρεάν!Σε κάθε τέτοια περίπτωση χρήσης του τίτλου εξειδίκευσης για κατοχή οργανικής θέσης, απαξιώνεται από την ίδια πολιτεία το βασικό πτυχίο, προωθείται η εμπορευματοποίηση της γνώσης (εφόσον είπαμε δεν είναι δωρεάν τα μεταπτυχιακά) και μπαίνουν ταξικοί φραγμοί στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Αυτό είναι ένα μέγα πρόβλημα, που θα πρέπει να συμπληρωθεί από την γνωστή σε όλους ύπαρξη πολλών μεταπτυχιακών αμφιβόλου προελεύσεως. Τα οποία πρέπει να ελεγχθούν και αναδρομικά. Ιδιαίτερα τη στιγμή που ο Υπουργός Παιδείας λέει ότι θα προηγηθούν όλων των άλλων οι μόνιμες προσλήψεις της Ειδικής Αγωγής. Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για παιδιά με ειδικές ανάγκες.Παιδιά που χρήζουν ιδιαίτερης φροντίδας και εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης.Η Πολιτεία θα πρέπει να σκύψει με ευαισθησία και σοβαρότητα στις ανάγκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά.Αντιθέτως,η εν λόγω τροπολογία αντιμετωπίζει την ειδική εκπαίδευση ως χώρο «τακτοποίησης» υπεράριθμων εκπαιδευτικών ,ενώ ταυτόχρονα εξισώνει τους πανεπιστημιακούς τίτλους σπουδών στην Ειδική Εκπαίδευση με τα πανάκριβα μεταπτυχιακά εξ’αποστάσεως στην Ειδική,η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων δεν είχαν ούτε μία ημέρα πρακτικής εξάσκησης. Ο Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών ζητά την άμεση απόσυρση της εν λόγω τροπολογίας και καλεί την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο με τους εμπλεκόμενους φορείς,εν όψει και του νομοσχεδίου για την Ειδική Εκπαίδευση.