• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ - ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ' | 20 Αυγούστου 2016, 12:36

    Στηρίζουμε την τροπολογία. Οι ΠΕ71 & ΠΕ61 α) δεν έχουν επάρκεια να διδάξουν στην γενική εκπαίδευση γι αυτό τον λόγο στην εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών (ΑΔΑ:Β3Ξ69-ΣΦΤ , σελ. 12. 4.α.ii) για το σχολικό έτος 2014 -15 αλλά και σύμφωνα την πρόσφατη για το σχολ.ετ 2016-17 , δεν τους επιτρέπεται η υποβολή αίτησης ,β) η εγκύκλιος πρόσληψης αναπληρωτών ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης (ΕΑΕ) 2014 -15 (ΑΔΑ :ΒΔ7Υ9-7ΒΨ , Σελ. 13.ζ) δεν κάνει δεκτές τις βεβαιώσεις παρακολούθησης Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) πρώτου, δεύτερου, τρίτου και τέταρτου έτους (Α΄, Β΄, Γ΄ και Δ΄ κύκλου/επιπέδου) και ενός ή δύο ή τριών εξαμήνων εκμάθησης της ΕΝΓ στα Πανεπιστημιακά Τμήματα (για τους κλάδους ΠΕ61 και ΠΕ71). Επίσης δε δέχεται την καταχώριση των βεβαιώσεων εκμάθησης της γραφής τυφλών braille των τμημάτων ειδικής αγωγής .γ) Οι εξωτερικές αξιολογήσεις των τμημάτων Ειδικής αγωγής (ΠΑΜΑΚ & ΠΤΕΑ) καταδεικνύουν την έλλειψη ενταξιακής φιλοσοφίας, την απουσία παιδαγωγικών μαθημάτων, την ανεπαρκή πρακτική άσκηση διδασκαλίας σε ειδικό και σε γενικό πλαίσιο. Όλα τα παραπάνω συνιστούν ένα προβληματικό πτυχίο που σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνεται σε αυτό του κατεξοχήν εξειδικευμένου. Το συγκεκριμένο πτυχίο μάλιστα προωθείται να προτάσσεται έναντι μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων από τα ελληνικά πανεπιστήμια αλλά και από κορυφαία πανεπιστημιακά ιδρύματα στην Ευρώπης