Τα τεχνικά μαθήματα και κυρίως τα εργαστηριακά, αποτελούν τον πυλώνα της εκπαίδευσης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Οι μαθητές έχουν καλύτερη κατανόηση της διδαχθείσας ύλης και βρίσκουν μεγάλη ικανοποίηση στους χώρους των εργαστηρίων.
ΠΡΟΤΑΣΗ:
- Ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα να είναι 3 ελάχιστος αριθμός και 7 μέγιστος.
- Να διατηρηθούν τα υπάρχοντα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα των ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ και Β΄ Βαθμίδας.
Τα τεχνικά μαθήματα και κυρίως τα εργαστηριακά, αποτελούν τον πυλώνα της εκπαίδευσης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι μαθητές έχουν καλύτερη κατανόηση της διδαχθείσας ύλης και βρίσκουν μεγάλη ικανοποίηση στους χώρους των εργαστηρίων. ΠΡΟΤΑΣΗ: - Ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα να είναι 3 ελάχιστος αριθμός και 7 μέγιστος. - Να διατηρηθούν τα υπάρχοντα ωρολόγια και αναλυτικά προγράμματα των ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α΄ και Β΄ Βαθμίδας.