Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ - ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ/ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | 20 Αυγούστου 2016, 13:25
Μία απάντηση στο επιχειρήμα ότι διδάσκουν στην ΕΑΕ δάσκαλοι χωρίς προσόντα. Σύμφωνα με την εγκύκλιο πρόσληψης αναπληρωτών (ΑΔΑ:Β3Ξ69-ΣΦΤ , σελ.9,10) για το σχολικό έτος 2014 -15 , αλλά και σύμφωνα με την πρόσφατη εγκυκλιο για το σχολικό έτος 2016-17, οι κάτοχοι βασικών τίτλων δάσκαλων και νηπιαγωγών έχουν την δυνατότητα να διδάξουν στις ΣΜΕΑΕ (σχολικές μονάδες ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης) όταν υπάρχει έλλειψη αναπληρωτών ΕΑΕ και χωρίς καμία επιπλέον εξειδίκευση. Συνεπώς ο βασικός τίτλος που αποκτάται από τα παιδαγωγικά τμήματα δημοτικής και προσχολικής εκπαίδευσης είναι ισχυρότερος και επαρκέστερος από οποιαδήποτε κατεύθυνση δάσκαλου ή νηπιαγωγού από τα τμήματα ειδικής αγωγής καθώς εξασφαλίζει στον εκπαιδευτικό κινητικότητα ανάμεσα στην γενική εκπαίδευση και στην προέκτασή της την ειδική . Οι έχοντες βασικούς τίτλους δασκάλων και νηπιαγωγών σε συνδυασμό με την απόκτηση ανώτερων ακαδημαϊκών προσόντων όπως μεταπτυχιακά και διδακτορικά αναδεικνύονται ως κατεξοχήν εξειδικευμένοι και κατάλληλοι να διδάξουν στον χώρο της ειδικής εκπαίδευσης. Αναλυτικότερα,