Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή | 20 Αυγούστου 2016, 13:59
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως ένας σύλλογος (ΕΝΕΛΕΑ) σε μία διαβούλευση που αριθμεί τόσες ημέρες, αναρτά την ανακοίνωσή του τις τελευταίες 2 ώρες πριν κλειδωθούν τα σχόλια και μάλιστα παίρνοντας το μέρος του έτερου συλλόγου κατόχων βασικού πτυχίου, ενάντια στους εκπαιδευτικούς με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα; Φάσκετε και αντιφάσκετε αγαπητοί στην ανακοίνωσή σας και δεν θα αναφερθώ σε ό,τι αφορά την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σε αντίθεση με εσάς που τάσσεστε εξόφθαλμα με τον σύλλογο των ΣΑΤΕΑ, σε ζητήματα που αφορούν την πρωτοβάθμια εκπαίδευση (γιατί άραγε). Από την μία πλευρά αναφέρετε ότι «η ΕΑΕ είναι ένα υποσύστημα στην εκπαίδευση στο οποίο χρειάζεται περαιτέρω εξειδίκευση – επιμόρφωση πέραν της ειδικότητας που αποκτάται με το βασικό τίτλο σπουδών και η οποία πιστοποιείται κυρίως με την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου ή με τον ανώτερο τίτλο αυτόν του διδακτορικού» και από την άλλη διατυπώνετε το ερώτημα: «θεωρεί το υπουργείο ότι ένα μεταπτυχιακό (συνήθως μονοετές) είναι το ίδιο με 4 χρόνια σπουδών στην ΕΑΕ και με αρκετά εξάμηνα πρακτικής;» (όσο για την πρακτική διαβάσαμε τις εξωτερικές αξιολογήσεις για τα τμήματα αυτά). Ακόμη ότι «δεν αναφέρεται ως προσόν για την στελέχωση των δομών της ΕΑΕ, διδακτορικό δίπλωμα και μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Σχολική Ψυχολογία» και ότι «αποκλείονται, κακώς, οι έχοντες σεμινάρια διάρκειας 400 ωρών μέχρι το 2010» και σε άλλο σημείο χρησιμοποιείτε τον όρο «βιομηχανία» σεμιναρίων, ενώ σε άλλο σημείο «ενώ μέχρι τώρα ακούγαμε να κατηγορούνται και να δαιμονοποιούνται τα σεμινάρια, τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά και οι λοιπές επιμορφώσεις, τώρα η Πολιτεία θα επιτρέπει να μπουν όλοι χωρίς προσόντα στην ΕΑΕ και εξωραΐζει το θέμα απλά μέσω μίας επιμόρφωση που θα καλύψει τα πάντα;» (πολύ σωστή η τελευταία επισήμανση, αλλά ξεχνάτε ότι οι ΣΑΤΕΑ έχουν δαιμονοποιήσει τα μεταπτυχιακά, τα διδακτορικά και τις λοιπές επιμορφώσεις, με αποτέλεσμα το προηγούμενο καλοκαίρι να κοντεύουμε να χάσουμε εν μία νυκτί τους κόπους μας, με το ζήτημα που προέκυψε ξαφνικά με όλους τους μεταπτυχιακούς τίτλους;). Επίσης, υπερασπίζεστε και πολύ σωστά τα σεμινάρια ως «προσόν ένταξης και στελέχωσης των δομών της ΕΑΕ και μεγάλο μέρος της προϋπηρεσίας έχει κτηθεί με αυτό το ακαδημαικό προσόν» και ότι «γίνεται ακύρωση εκ των υστέρων ενός προσόντος που ήδη έχουν οι εκπαιδευτικοί» και για άλλο ζήτημα ότι «δεν προβλέπεται μάλιστα μεταβατική διάταξη», αλλά δεν διαμαρτυρηθήκατε όταν σε συνάδελφούς σας με τα ίδια ακαδημαικά προσόντα με εσάς αφαιρέθηκαν, και μάλιστα με τρόπο αναδρομικό, τα επαγγελματικά τους δικαιώματα από τους μεταγενέστερους κλάδους εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Αλήθεια, αν αυτή τη στιγμή ιδρυθούν τμήματα βασικού πτυχίου για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας, εσείς θα θεωρήσετε αυτόματα τους εαυτούς σας κατώτερους και θα παραιτηθείτε των δικαιωμάτων σας, κατατασσόμενοι κάτω από απόφοιτους 22 ετών, με μηδενική εκπαιδευτική προυπηρεσία; Σε άλλο σημείο αναφέρετε ότι «η μετατροπή των οργανικών σε ΠΕ61/71 που έγινε με τον ν.3966/11 δεν είχε καμία εφαρμοστικότητα» (αυτό επιθυμείτε;) «διότι δεν είχαμε ποτέ ως τώρα μόνιμους διορισμούς αυτών των κλάδων» (και εμείς αναπληρωτές είμαστε ακόμη μετά από εκπαιδευτική προϋπηρεσία ετών, αλλά ξεχνάτε ότι ασεπ έχει να πραγματοποιηθεί εδώ και 8 χρόνια). Το ουσιαστικό ζήτημα στην διαμαρτυρία που οργανώνετε τόσες ημέρες με τον ΣΑΤΕΑ και στο οποίο συμφωνούμε όλοι, θα πρέπει να είναι το να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μόνο εκπαιδευτικοί με αυξημένα ακαδημαϊκά προσόντα. Πραγματικά γεννάται ένα μεγάλο ερώτημα «γιατί τέτοια περιφρόνηση για τους αναπληρωτές που στηρίζουν τόσα χρόνια την ΕΑΕ;»