Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βασίλης Μπέκας | 20 Αυγούστου 2016, 13:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι μαθητές των ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής μέσα από την ειδικότητα και εργαστηριακά μαθήματα βλέπουν ότι παράγουν έργο, ότι έχουν δυνατότητες και ταλέντα αυξάνοντας έτσι την αυτοεκτίμηση και την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους. Εργάζονται σε ομάδες, συνεργάζονται με μαθητές άλλων σχολείων ανταλάσσουν ιδέες συμμετέχουν σε διαγωνισμούς και ... κερδίζουν βραβεία σε Πανελλαδικό επίπεδο διαγωνιζόμενοι με μαθητές της τυπικής εκπαίδευσης. Κατασκευάζουν για παράδειγμα υποβρύχια ρομπότ Hydrobot I https://youtu.be/dg5TMUJRsRo και Hydrobot II https://youtu.be/vi4fnv8jATw , κάνουν εκπομπές στο μαθητικό ραδιόφωνο http://europeanschoolradio.eu/ κερδίζοντας βραβεία και διακρίσεις. Δείτε τις δραστηριότητες και τις επιτυχίες των μαθητών μας στην ιστοσελίδα μας http://tee-eid-agogis-korop.att.sch.gr καθώς και στις ιστοσελίδες όλων των ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής. Είναι η καλύτερη απόδειξη για το πόσο επιτυχημένος τύπος σχολείου είναι τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής όπως λειτουργούν μέχρι σήμερα: -οι ειδικότητες πρέπει να παραμείνουν στις τάξεις του Γυμνασίου όπως ισχύει μέχρι σήμερα -να γίνουν σε όλα τα ΕΕΓ Λυκειακές τάξεις για να συνεχίσουν σε όλη την Ελλάδα οι μαθητές την φοίτησή τους.