ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
Είναι πλέον χιλιοειπωμένο πως σε όλο το δυτικό κόσμο η ειδική αγωγή αντιμετωπίζεσαι ως κατεύθυνση της γενικής και ασκείται από εκπ/κους γενικής αγωγής με περαιτέρω ειδίκευση (Μάστερ κτλ)στην ειδική. Δυστυχώς στη χώρα μας είχαμε την ίδρυση πανεπιστημιακού τμήματος, αποκλειστικά ειδικής εκπ/σης το οποίο πέραν του ότι και μόνο η ύπαρξη του αντιβαίνει στην ίδια τη θεώρηση της ειδικής εκπαίδευσης στον ακαδημαϊκό παιδαγωγικό χώρο, πυροδοτεί επιπλέον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών. Σχολιασμός για το δεύτερο τμήμα, με επαγγελματικά δικαιώματα στην ειδική αγωγή το οποίο δεν ανήκει καν σε παιδαγωγική σχολή, νομίζω δεν χρειάζεται καν.
Όμως ΔΕΝ θα ήταν λύση η ακύρωση των αποφοίτων αυτών των σχολών εκ των υστέρων. Αυτοί πρέπει να ενσωματωθούν ισότιμα στην εκπαίδευση. Αυτοί οι συνάδελφοι δεν φταίνε σε τίποτα!
Από εδώ και πέρα όμως τα τμήματα αυτά που συνεχίζουν να διαιωνίζουν τον παραλογισμό και την εσωτερική διαμάχη, πρέπει να κλείσουν ΑΜΕΣΑ και η ειδική εκπαίδευση σιγά σιγα να επιστρέψει στην κανονικότητα που επικρατεί στις χώρες του δυτικού κόσμου και επιβάλλεται από την σύγχρονη θεώρηση της ίδιας της ειδικής παιδαγωγικής, τερματίζοντας επιτέλους αυτήν την εσωτερική αντιπαλότητα των συναδέλφων.
ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑ Είναι πλέον χιλιοειπωμένο πως σε όλο το δυτικό κόσμο η ειδική αγωγή αντιμετωπίζεσαι ως κατεύθυνση της γενικής και ασκείται από εκπ/κους γενικής αγωγής με περαιτέρω ειδίκευση (Μάστερ κτλ)στην ειδική. Δυστυχώς στη χώρα μας είχαμε την ίδρυση πανεπιστημιακού τμήματος, αποκλειστικά ειδικής εκπ/σης το οποίο πέραν του ότι και μόνο η ύπαρξη του αντιβαίνει στην ίδια τη θεώρηση της ειδικής εκπαίδευσης στον ακαδημαϊκό παιδαγωγικό χώρο, πυροδοτεί επιπλέον κοινωνικό αυτοματισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών. Σχολιασμός για το δεύτερο τμήμα, με επαγγελματικά δικαιώματα στην ειδική αγωγή το οποίο δεν ανήκει καν σε παιδαγωγική σχολή, νομίζω δεν χρειάζεται καν. Όμως ΔΕΝ θα ήταν λύση η ακύρωση των αποφοίτων αυτών των σχολών εκ των υστέρων. Αυτοί πρέπει να ενσωματωθούν ισότιμα στην εκπαίδευση. Αυτοί οι συνάδελφοι δεν φταίνε σε τίποτα! Από εδώ και πέρα όμως τα τμήματα αυτά που συνεχίζουν να διαιωνίζουν τον παραλογισμό και την εσωτερική διαμάχη, πρέπει να κλείσουν ΑΜΕΣΑ και η ειδική εκπαίδευση σιγά σιγα να επιστρέψει στην κανονικότητα που επικρατεί στις χώρες του δυτικού κόσμου και επιβάλλεται από την σύγχρονη θεώρηση της ίδιας της ειδικής παιδαγωγικής, τερματίζοντας επιτέλους αυτήν την εσωτερική αντιπαλότητα των συναδέλφων.