Αρχική Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Ρύθμιση θεμάτων των συμβατικών εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη Αριέτα | 10 Σεπτεμβρίου 2016, 19:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το γεγονός ότι το δημόσιο σχολείο θα παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές να αποκτήσουν πιστοποιήση της αγγλικής γλώσσας με εξετάσεις εντός σχολείου αποτελεί μία αναγκαιότητα της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που αντιμετωπίζει κάθε ελληνική οικογένεια στις μέρες μας.Ωστόσο, ενώ το υπουργείο έχει ως στόχο την αναβάθμιση της αγγλικής γλώσσας στο δημόσιο σχολείο και τη σύνδεση της με την απόκτηση του κπγ,πρέπει να αναλογιστούμε τις αλλαγές που θα ακολουθήσουν. Δυστυχώς, μου προκαλεί απορία το γεγονός ότι το υπουργείο μείωσε τις ώρες διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο Δημοτικό ενώ τη ίδια στιγμή επιδιώκει να το συνδέσει με το κπγ. Το πρόγραμμα σπουδών της αγγλικής έχει καταρτιστεί από πανεπιστημιακούς του κλάδου με συγκεκριμένη ύλη και ώρες για την επίτευξη των στόχων κάθε επιπέδου σύμφωνα με το κοινό ευρωπαϊκό πλαίσιο ξένων γλωσσών. Επιπλέον, για να οδηγηθούν οι μαθητές στην απόκτηση πιστοποίησης θα πρέπει να αυξηθούν και οι ώρες διδασκαλίας στο γυμνάσιο. Σε γενικές γραμμές, πρέπει να αναθεωρήσει το υπουργείο την μείωση των ωρών και αντιθέτως να επανέλθει το πρόγραμμα που εφαρμόστηκε στα εαεπ τόσα χρόνια. Συγκεκριμένα, Α-Β Δημοτικού, 2 ώρες εβδομαδιαίως, Γ-ΣΤ Δημοτικού 4 ώρες εβδομαδιαίως και να δοθεί μία επιπλέον ώρα σε κάθε τάξη Γυμνασίου, δηλαδή Α-Γ Γυμνασίου 3 ώρες εβδομαδιαίως. Όντας εκπαιδευτικός της αγγλικής γλώσσας για πάνω από μία δεκαετία και με ειδίκευση στην εφαρμοσμένη γλωσσολογία, ευελπιστώ οι παρατηρήσεις τόσο οι δικές μου όσο και των συναδέλφων να ληφθούν σοβαρά υπόψη.