Αρχική Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Ρύθμιση θεμάτων των συμβατικών εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη george | 16 Σεπτεμβρίου 2016, 12:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Αύξηση ωρών είναι κλειδί για το νομοσχέδιο. Η Αγγλική γλώσσα δεν αποτελεί θεωρητικό μάθημα που αποκτάται με την στείρα παρακολούθηση του “καθηγητή” από την έδρα, αλλά αποτελείται από την απόκτηση και πρακτική επικοινωνιακών δεξιοτήτων. Η ακραία μείωση των ωρών του μαθήματος στα δημοτικά σχολεία και οι ελαχιστότατες ώρες που απλά υπάρχουν στα γυμνάσια και λύκεια δηλώνουν την παντελή έλλειψη αντίληψης της ιδιαίτερης φύσης του μαθήματος καθώς και των βημάτων που πρέπει να ακολουθηθούν έτσι ώστε να καταστεί επιτυχής η όλη προσπάθεια. Η δεξιότητα στην Αγγλική γλώσσα αποκτάται από τη πρακτική εξάσκηση στη λεκτική και γραπτή επικοινωνία που απαιτεί την ανάλογη ωριαία ενασχόληση με το αντικείμενο. Εν κατακλείδι, η αύξηση ωρών για το μάθημα της Αγγλικής Γλώσσα είναι επιτακτική, ειδάλλως το όλο εγχείρημα είναι καταδικασμένο σε αποτυχία!