Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 07 – Συγγραφή, υποστήριξη και αξιολόγηση της διδακτορικής διατριβής.Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Κριμπάς | 24 Σεπτεμβρίου 2016, 18:06
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρά τα σήμερα ισχύοντα, και παρά τις προθέσεις του ΥΠΕΠΘ να ενισχύσει, ουσιαστικά, τις εξουσίες των Γενικών Συνελεύσεων, θεωρώ ότι η Γενική Συνέλευση των Τμημάτων δεν θα πρέπει να έχει αρμοδιότητες αξιολόγησης ούτε του θέματος, ούτε της προόδου, πολύ λιγότερο δε της ωριμότητας μιας διδακτορικής διατριβής προς υποστήριξη και της αναγόρευσης διδάκτορος. Και αυτό για το λόγο ότι, σε πάρα πολλά Τμήματα, τα γνωστικά αντικείμενα των διδασκόντων (και μελών της ΓΣ) είναι ετερόκλητα, πράγμα που καθιστά τα μέλη της ΓΣ ακατάλληλα, λόγω άγνοιας του εκάστοτε γνωστικού αντικειμένου, για να αξιολογήσουν αξιόπιστα την καταλληλότητα μιας διατριβής προς ανάληψη και υποστήριξη. Επίσης, οι ποικίλες "ισορροπίες" ή "ανισορροπίες" που παρατηρούνται μεταξύ των μελών ΔΕΠ πολλών Τμημάτων δεν εγγυώνται την αμεροληψία ως προς την αποδοχή ή απόρριψη δεδομένης πρότασης εκπόνησης διδακτορικής διατριβής.