Αρχική Πλαίσιο Πολιτικών Αρχών και Προτάσεων για την Οργάνωση της Δια Βίου ΜάθησηςΚείμενο Πολιτικών Κατευθύνσεων του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προς Δημόσια Διαβούλευση ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣχόλιο του χρήστη ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΡΙΒΙΖΑΣ | 11 Φεβρουαρίου 2010, 16:38
Είμαι εκπαιδευτικός (ΠΕ02) στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με 21 έτη υπηρεσίας, μεταπτυχιακές σπουδές, συγγραφικό έργο, συμμετοχές σε συνέδρια και εκπαιδευτικά σεμινάρια και πείρα στην εκπαίδευση ενηλίκων. Πριν από δύο χρόνια εκδήλωσα ενδιαφέρον για απόσπαση σε σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας. Υπέβαλα σχετικό φάκελο στη Γ.Γ.Ε.Ε. και υποβλήθηκα στη δοκιμασία της προφορικής συνέντευξης. Όταν καταρτίστηκαν οι πίνακες, ήμουν πρώτος στη λίστα των φιλολόγων. Δυστυχώς το ΥΠΕΠΘ ακύρωσε στην πράξη την όλη διαδικασία, αγνόησε τους σχετικούς πίνακες και, για να καλύψει τα κενά, προχώρησε στην πρόσληψη ωρομισθίων. Τον επόμενο χρόνο το ΙΔΕΚΕ εξήγγειλε τη δημιουργία Μητρώου Εκπαιδευτών και οι ελπίδες μου αναπτερώθηκαν. Υπέβαλα εκ νέου φάκελο συγκεντρώνοντας για δεύτερη φορά τα ουκ ολίγα δικαιολογητικά. Αλλά και το Μητρώο Εκπαιδευτών αποδείχτηκε γεφύρι της Άρτας. Αφού ταλαιπώρησε τους ενδιαφερόμενους επί έναν ολόκληρο χρόνο, ανέστειλε τη λειτουργία του και έκτοτε η τύχη του αγνοείται. Διαβάζω τώρα στις εφημερίδες ότι η νέα ηγεσία του υπουργείου προτίθεται να προχωρήσει στη συγκρότηση του Μητρώου και αναρωτιέμαι: είμαι υποχρεωμένος να υποστώ την όλη ταλαιπωρία και για τρίτη φορά; Κι εν τέλει, έως πότε τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας θα στελεχώνονται με αδιαφανή και αμφίβολα κριτήρια, αφού οι ήδη αποσπασμένοι εκεί εκπαιδευτικοί ανανεώνουν την απόσπασή τους κληρονομικώ δικαιώματι; Αυτή είναι η αξιοκρατία που ευαγγελίζεται το Υπουργείο;