Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 01- Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη ΒΕΝΤΖΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ | 27 Σεπτεμβρίου 2016, 12:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλό είναι να τελειώσει το παραμύθι των Ελληνικών Πολυτεχνείων με τα 5 έτη σπουδών, την στιγμή που πιο Τεχνολογικά αναπτυγμένες χώρες έχουν 3 έτη σπουδές. Εμείς οι παλιοί Μηχανολόγοι-Ηλεκτρολόγοι που μαθαίναμε και πολύ Ηλεκτρολογία και λίγο Μηχανολογία και πολύ Ηλεκτρονική και ΔΕΝ εφαρμόζαμε παρά το 40% των σπουδών μας, πλησιάσαμε στην σύνταξη με όλα αυτά τα συντητικά ακούσματα. Τα πενταετή προγραμματα σπουδών είναι απόρροια λανθασμένων και συντηρητικών νοοτροπιών τύπου να έχουμε πολλά μαθήματα να ελέγχουμε, όλα χρειάζονται, είναι πιο πλήρης ο απόφοιτος, κ.λπ. παρωχημένες αντιλήψεις. Καλό είναι να τελειώσει το παραμύθι των Ελληνικών Πολυτεχνείων με τα 5 έτη σπουδών, την στιγμή που πιο Τεχνολογικά αναπτυγμένες χώρες έχουν 3 έτη σπουδές. Να ισοτιμηθεί το πτυχίο του Πολυτεχνείου με Προπτυχιακό + Μεταπτυχιακό. Όλες οι σπουδές να γίνουν 3ετείς (βία τετραετείς) και να δοθεί έμφαση στα ΙΕΚ. Τα ΤΕΙ είτε να μετεξελιχθούν σε Τεχνολογικά Πανεπιστήμια με πλήρως ενιαίο νομοθετικό πλαίσιο ΑΕΙ, είτε να συγχωνευθούν με Πανεπιστήμια, για να αυξηθεί η κρίσιμη μάζα ΕΠ στα ΑΕΙ. Να δοθεί έμφαση στα ΙΕΚ.