Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 01- Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Γ.Παπαιωάννου | 27 Σεπτεμβρίου 2016, 16:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως εκπαιδευτικός συμφωνώ με προηγούμενο σχόλιο ότι πρέπει να προβλεφθούν ρυθμίσεις που να δίνουν κίνητρα στους καθηγητές να μετεκπαιδεύονται προς το συμφέρον το μαθητών τους. Και προφανώς δεν είναι ούτε λογικό ούτε προς το συμφέρον του μαθητή να υπάρχει μεν καθηγητής στο σχολείο με μεταπτυχιακές σπουδές σε ένα αντικείμενο (που μπορεί να είναι και μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο) να μη το διδάσκει δε αυτός, αλλά κάποιος άλλος που απλώς έτυχε να είναι πιο "παλιός" στο συγκεκριμένο σχολείο (ούτε καν δηλ. αυτός που έχει τα περισσότερα χρόνια υπηρεσίας!!!). Μόνο στην Ελλάδα θα μπορούσε η ικανότητα διδασκαλίας ενός μαθήματος να κρίνεται με βάση την "αρχαιότητα" στο συγκεκριμένο σχολείο και όχι την εξειδίκευση! Αφού, λοιπόν, κύριοι, φτιάχνετε από την αρχή ένα νομοσχέδιο για τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά να φροντίσετε, με κατάλληλες ρυθμίσεις, πρώτα από όλα, όταν αυτά υπάρχουν, να αξιοποιούνται ουσιαστικά προς όφελος των μαθητών-νέων αντί να αξιολογούνται τυπικά μόνο ως προσόντα για την ανάδειξη στελεχών.