Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι γεγονός ότι σε πολλά γειτονικά κράτη η προσφορά θέσεων διδακτορικών σπουδών από τα πανεπιστήμια αυξάνεται με ραγδαίο ρυθμό για να αντιμετωπίσει τη ζήτηση.Πολλά από αυτά τα πανεπιστήμια υπολείπονται σημαντικά των ελληνικών πανεπιστημίων σε ποιότητα του προσωπικού και σε τεχνογνωσία. Σε πολλά μάλιστα πανεπιστήμια, θα βρει κανείς πληροφορίες στην ελληνική γλώσσα, σε σημείο που να νομίζει ότι πρόκειται για ελληνικό ίδρυμα.... Ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα, η πρόσβαση σε αυτά είναι πολύ εύκολη, αφού βρίσκεσαι εκεί σε δυο ή τρεις ώρες. Επομένως, θεωρώ ότι ο διδακτορικός κύκλος σπουδών θα μπορούσε να δώσει τη δυνατότητα στα ελληνικά πανεπιστήμια να προσελκύσει αλλοδαπούς φοιτητές με στόχο την διεξαγωγή έρευνας υψηλής ποιότητας και καινοτομίας αλλά και, ταυτόχρονα, να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Πρόταση μου είναι στα παραπάνω άρθρα, ίσως μέσα στις ειδικές διατάξεις και ρήτρες μιας προκήρυξης, να δίνεται η δυνατότητα προκήρυξης θέσεων διδακτόρων για αλλοδαπούς ή ξενόγλωσσους φοιτητές από τα τμήματα είτε αυτόνομα είτε σε συνεργασία με ΑΕΙ της αλλοδαπής με ένα τέλος εγγραφής. Το τέλος εγγραφής θα αποδίδεται κατευθείαν στο ΑΕΙ υποδοχής χωρίς καμία αμοιβή για τον επιβλέπων καθηγητή.