Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 01- Γενικές διατάξειςΣχόλιο του χρήστη Νίκος Κ. | 6 Οκτωβρίου 2016, 19:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για άλλη μια φορά λείπουν αναγκαίες ρυθμίσεις, κάποιες από τις οποίες συνιστούν αιτήματα χρόνων και έχουν, από ό,τι είδα, ήδη επισημανθεί και από άλλους σε αυτή τη διαβούλευση. α) Ο πέμπτος χρόνος του Πολυτεχνείου θα ήταν δίκαιο να εξισωθεί με μάστερ. β) Τα μεταπτυχιακά θα πρέπει να μοριοδοτούνται ανάλογα με την διάρκεια τους, δηλαδή δεν είναι δίκαιο να αποτιμάται στην όποια αξιολόγηση το ίδιο το δωδεκάμηνο μάστερ με το διετές γ) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πρέπει οι μεταπτυχιακοί τίτλοι που κατέχουν οι εκπαιδευτικοί να αξιοποιούνται κυρίως προς όφελος των μαθητών τους και όχι απλώς να μοριοδοτούνται για την εξέλιξή τους. Συνεπώς θα πρέπει (ιδίως τώρα που προωθούνται και οι αλλαγές για το διετές αναβαθμισμένο λύκειο) να προβλεφθούν διατάξεις (που θα καταργήσουν ενδεχομένως το παρωχημένο π.δ 50/96 ) και θα προβλέπουν ότι οι έχοντες μεταπτυχιακές γνώσεις εκπαιδευτικοί θα προηγούνται στις τοποθετήσεις και στη διδασκαλία των μαθημάτων. Ελπίζω ότι όσα ακούγονται στη δημόσια διαβούλευση όντως λαμβάνονται υπ΄όψιν.