Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χ. Γκοτζαρίδης | 25 Νοεμβρίου 2009, 22:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για το θέμα της αξιολόγησης των στελεχών και ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Πραγνατική κατάσταση: Κανείς στο χώρο της εκπαιδευσης σήμερα δεν έχει αξιολογηθεί ή δεν πρόκειται άμεσα να αξιολογηθεί. Όσοι έχουν εκ του νόμου την υποχρέωση να υποστούν κάποιας μορφής αξιολόγηση (π.χ. υπ. ΕΚΦΕ, σύμβουλοι κτλ)παίρνουν όλοι άριστα και άρα το μέτρο αυτοκαταργείται. ΑΡΑ με τί κριτήρια να επιλέξει κάποιος στελέχη; Τα μόνο που υπάρχουν είναι η ..αρχαιότητα (πας παλαιότερος σοφότερος) και τα μεταπτυχιακά διδακτορικά. Προφανώς δε θα χρειαστεί να επιχειρηματολογίσω σχετικά με το λάθος του κριτήριου της αρχαιότητας, θα έλεγε κάποιος αξιολογητής "δε με ενδιαφέρει πόσα χρόνια είσαι στην εκπαίδευση αλλά τί εκανες όλα αυτά τα χρόνια". Πώς όμως θα αποδείξει ο ενδιαφερόμενος τα προσόντα του αφού δεν έχει πεί γι αυτόν, έστω και άτυπα, τη γνώμη του κάποιος ανώτερός του τόσα χρόνια; Το θέμα με τα μεταπτυχιακά και διακτορικά τώρα. Προφανώς μιλάμε μόνο για τίτλους που αναφέρονται σε συναφείς σπουδές. Δεν θα πρέπει να μοριοδοτείται τίτλος σπουδών άσχετος με τη θέση προκύρηξης. Π.χ. τίτλος στη Φυσική στερεάς κατάστασης για να αναλάβει ο ενδιαφερόμενος θέση πρόϊσταμένου εκπ/σης. Έλα όμως που υπάρχουν και πάρα πολλοί αξιολόγοτατοι και ικανότατοι χωρίς ιδιαίτερους τίτλους. Με αυτή τη διαδικασία αυτοί αποκλείονται. Αν όμως γίνει μία σχολή στελεχών εκπ/σης (έχουν διατυπωθεί σχετικές προτάσεις) θα έχουν και αυτοί την ευκαιρία να αναδειχθούν. ΠΡΟΤΑΣΗ Οι σχολές αυτές στελεχών να δέχονται από κάθε νομό ή περιφέρεια κτλ αριθμό υποψηφίων διπλάσιο των θέσεων διοίκησης της περιοχής. Ετσι θα υπάρχει ικανός αριθμός υποψηφίων και εκαιδευμένων στελεχών σε κάθε περιοχή και όχι αλλου υπερπροσφορά και αλλού τίποτα. Οι σπουδές θα εκτείνονται σε ευρος εξαμήνου ή έτους και θα γίνονται με τη μέθοδο της εξ αποστάσεων εκπαίδευσης κατά κύριο λόγο. Έτσι δε θα δημιουργείται αναστάτωση στα σχολεία με μετακινήσεις εκπαιδευτικών, θα μπορεί όλοι ανεξαρτήτως τόπου διαμονής να φοιτούν χωρίς κόστος και προφανώς θα αποδεικνύουν καθημερινά την εμπειρία τους στις ΤΠΕ, κάτι που είναι σήμερα απαραίτητο σε κάθε μορφής διοίκηση. Στο τέλος των σπουδών οι σπουδαστές να δίνουν εξετάσεις και μαζί με τις εργασίες τους εισηγήσεις τους κτλ((μπορεί να συζητηθούν πολλά κριτήρια)θα προκύπτει ένας βαθμός Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΣΗΣ (ο πρώτος διαλέγει πρώτος).ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ (ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ) ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ...ΑΦΟΥ ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ STAKEHOLDERS ΜΙΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΠΕΙΡΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.