Αρχική Πλαίσιο Πολιτικών Αρχών και Προτάσεων για την Οργάνωση της Δια Βίου ΜάθησηςΚείμενο Πολιτικών Κατευθύνσεων του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων προς Δημόσια Διαβούλευση ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΣχόλιο του χρήστη Βασιλική Βίτσα | 12 Φεβρουαρίου 2010, 12:43
Αξιοποίηση της άτυπης μάθησης. Η εμπειρία δείχνει ότι οι γνώσεις τις οποίες κατακτά κάποιος μέσω της άτυπης μάθησης είναι κατά κανόνα αυτές ακριβώς που χρειάζεται για την επαγγελματική του αποκατάσταση ή ανέλιξη π.χ.ο γιος του κομμωτή μαθαίνει από τον πατέρα του όσο το δυνατόν καλύτερα την τέχνη, το άτομο που επιλέγει να ξοδεύει χρήματα για να εκπαιδεύεται μέσω διαδικτύου επιδεικνύει ιδιαίτερη επιμέλεια κ.α. Θα ήταν επομένως χρήσιμο να υπάρχει ένας τρόπος αντικειμενικής αξιολόγησης και πιστοποίησης γνώσεων που αποκτήθηκαν με μεθόδους ΑΤΥΠΗΣ μάθησης ώστε να κατοχυρώσουν το αντίστοιχο προσόν όσοι επιθυμούν.