Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 04 – Πόροι Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)Σχόλιο του χρήστη Μεταπτυχιακή φοιτήτρια | 10 Οκτωβρίου 2016, 16:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο ΠΜΣ «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. Κατανοώ την απόφαση του Υπουργείου να ορίσει ένα πλαίσιο μέσα στο οποίο θα λειτουργούν τα μεταπτυχιακά προγράμματα. Ωστόσο, το νομοσχέδιο θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη το πρόγραμμα σπουδών του κάθε ΠΜΣ και το επίπεδο σπουδών το οποίο προσφέρει πριν ορίσει όριο στα δίδακτρα. Μεταπτυχιακά προγράμματα με εφαρμοσμένο χαρακτήρα όπως αυτό το οποίο φοιτώ είναι αδύνατο να λειτουργήσουν σε τόσο υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης με τόσο μειωμένο ποσό διδάκτρων. Το Μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία» στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας παρέχει ακαδημαϊκή γνωση σε θεωρητικό και ερευνητικό επίπεδο, μαθήματα σεμιναριακού χαρακτήρα, εποπτεία στην πρακτική άσκηση καθώς και ώρες προσωπικής ανάπτυξης για κάθε φοιτητή/τρια κάτι που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης ενός επαγγελματία συμβούλου ψυχικής υγείας. Συνεπώς, το όριο των 1.700 ευρώ στα δίδακτρα οδηγεί σε έκπτωση της ποιότητας του προγράμματος. Θα ήτανε λοιπό ορθό να εξεταστεί πρώτα απ'όλα η ποιότητα των παρεχόμενων σπουδών των μεταπτυχιακών προγραμμάτων.