Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 04 – Πόροι Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)Σχόλιο του χρήστη Β.Ε. | 13 Οκτωβρίου 2016, 10:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ οτι αν και η πρόθεση του Υπουργείου είναι σωστή, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος να απαξιωθούν ή και να σταματήσουν τη λειτουργία τους καποια απο τα καλύτερα προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών στη χώρα. Και αυτό γιατί πολύ απλά δεν γίνεται σε καμία περίπτωση να αξιολογείται το κόστος 2 ΠΜΣ με τον ίδιο τρόπο όταν το ένα έχει 10 μαθήματα και το άλλο έχει 20 μαθήματα, 15 σεμινάρια, επόπτες, συμβούλους, διπλωματικές και άλλους επαγγελματιες που συμβάλλουν στην ουσιαστική εκπαίδευση των μεταπτυχιακών φοιτητών. Υπαρχουν πάρα πολλά μεταπτυχιακά χαμηλού κόστους που η εκπαίδευση που προσφέρουν συνίσταται απλά στην παροχή θεωρητικής εκπαίδευση σε 8-10 θεωρητικά μαθήματα. Υπάρχουν επιστήμες που η εκπαίδευση αυτού του τύπου δεν αρκεί. Και υπάρχουν φοιτητές που δεν θέλουν απλά να πάρουν έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών να προσθέσουν στα προσόντα τους, αλλά χρειάζονται ουσιαστική εκπαίδευση σε πολλά επίπεδα και όχι μόνο θεωρητική. Προσωπικά, αν και το μεταπτυχιακό που έκανα ήταν απο τα ακριβά, ηταν η καλύτερη και η πιο χρήσιμη και ουσιαστική εκπαίδευση που έχω κάνει έως σήμερα. Για ποιό λόγο λοιπόν να σταματήσει να παρέχεται; γιατί αν τεθουν τέτοιοι οικονομικοί όροι θα σταματήσει να λειτουργεί. Προτείνω λοιπόν να λάβετε υπόψη σας για την κοστολόγηση, το είδος εκπαίδευσης, τις ώρες εκπαίδευσης, τις πιστωτικές μονάδες και τις ιδιαιτερότητες του επιστημονικού πεδίου ως προς τις εκπαιδευτικές ανάγκες. Επίσης ας ληφθει υπόψη η ποιοτητα εκπαίδευσης, οι αξιολογήσεις, το επιστημονικό έργο που γίνεται. Δεν μπορεί να ενδιαφέρει μόνο το κόστος και να λειτουργούμε με οριζόντιες λογικές σε τέτοια θέματα. Ας καθορίσετε τους αναγκαίους πόρους του κάθε μεταπτυχιακού χωριστά, αφού πρώτα εξετάσετε όλα τα παραπάνω.