Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 04 – Πόροι Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ)Σχόλιο του χρήστη Αποφοιτη ΠΜΣ ΠΤΕΑ,Παν/μιο Θεσσαλίας | 13 Οκτωβρίου 2016, 11:31
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είμαι απόφοιτη του ΠΜΣ «Συμβουλευτική Ψυχολογία & Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία» του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής, του Πανεπιστήμιου Θεσσαλίας. Η προσπάθεια του Υπουργείου να ορίσει το πλαίσιο λειτουργίας των μεταπτυχιακών προγραμμάτων είναι απαραίτητη ώστε να μπει μια τάξη στο τοπίο των ΠΜΣ. Ωστόσο, κατά τη διαδικασία αυτή, το Υπουργείο οφείλει να λάβει υπόψη του το πρόγραμμα σπουδών του κάθε ΠΜΣ και να έχει ως στόχο την διασφάλιση ποιοτικών και σύγχρονων σπουδών. Το ΠΜΣ από το οποίο αποφοίτησα είναι ένα διετές εντατικό πρόγραμμα, εφαρμοσμένου χαρακτήρα το οποίο απευθύνεται και σε εργαζόμενους, αφού τα μαθήματα πραγματοποιούνται από Παρασκευή έως Κυριακή. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι πως εξασφαλίζει παροχές, όπως η ατομική και ομαδική εποπτεία, η προσωπική ανάπτυξη και η συμμετοχή σε εξειδικευμένα σεμινάρια, οι οποίες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της εκπαίδευσης ενός επαγγελματία στον τομέα της συμβουλευτικής. Μέσω του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού, διασφαλίζεται ένα χαμηλότερο κόστος για τις συγκεκριμένες παροχές αλλά και η συνεργασία με έμπειρους και άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες. Επομένως, είναι αναγκαία μια ουσιαστική αξιολόγηση των ΠΜΣ που λαμβάνει υπόψη την ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης και που ταυτόχρονα δεν αποκλείει φοιτητές από τη μεταπτυχιακή εκπαίδευση (π.χ. μέσω θέσπισης κοινωνικό-οικονομικών κριτηρίων για εισαγωγή με μειωμένα δίδακτρα, αύξηση των υποτροφιών κλπ).