Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 02 – Όργανα Διοίκησης των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών και των Διδακτορικών ΣπουδώνΣχόλιο του χρήστη Μανος Δασενάκης, Καθηγητής ΕΚΠΑ | 14 Οκτωβρίου 2016, 00:54
Τα Διεπιστημονικά - Διατμηματικά μεταπτυχιακά προγράμματα πρέπει να ενισχυθούν και να διευκολυνθούν. Είναι η γενική τάση που επικρατεί. και υπάρχουν αρκετά επιτυχημένα παραδείγματα στην Ελλάδα όπως η Ωκεανογραφία στο ΕΚΠΑ. Πρέπει οι σχολές και οι κοσμήτορες να έχουν σημαντικό ρόλο σε αυτά και η διοίκηση να είναι πιο ευέλικτη. ΠΧ δεν είναι αναγκαίο να είναι όλα τα μέλη της ΕΔΕ μέλη της ΓΣ του τμήματος γιατί έτσι δημιουργούνται μέλη ΔΕΠ δύο ταχυτήτων κάποιοι που έχουν πολλά πόστα και κάποιοι κανένα. Αρκεί ένας τουλάχιστον να είναι μέλος και στα δύο σώματα για να υπάρχει επικοινωνία. Η συμμετοχή μελών ΔΕΠ από σχετικά γνωστικά αντικείμενα είναι σωστή. Ακόμα πρέπει να προωθηθεί η συνεργασία ΑΕΙ - ερευνητικών κέντρων στα μεταπτυχιακά, με πιο συγκροτημένο τρόπο. Ερευνητικά εργαστήρια θα πρέπει να μπορούν να συνάπτουν συνεργασίες με τα ΑΕΙ για ΠΜΣ