Αρχική ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ - Προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών και διδακτορικές σπουδέςΆρθρο 07 – Συγγραφή, υποστήριξη και αξιολόγηση της διδακτορικής διατριβής.Σχόλιο του χρήστη Δ. Κουτσογιάννης | 14 Οκτωβρίου 2016, 17:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχόλιο για το άρθρο 7, παράγραφος 4 Επαναφέρεται ο βαθμός στην διδακτορική διατριβή στην κλίμακα «καλώς», «λίαν καλώς», «άριστα» (που είχε καταργηθεί με το ν. 1268/1982) και προβλέπεται και εύφημος μνεία «Μετ’ Επαίνου». Η επαναφορά αυτή είναι προβληματική, αν ληφθεί υπόψη ότι η βαθμολογία είναι συγκριτική μεταξύ περισσοτέρων και στοχεύει στην άμιλλα, ενώ η εξεταστική επιτροπή δεν μπορεί να έχει συνολική εικόνα των διατριβών της Σχολής, ώστε να μπορεί να συγκρίνει. Εξ άλλου, η διδακτορική διατριβή απονέμεται για τα πρωτότυπα στοιχεία και τη συμβολή της σε συγκεκριμένο επιστημονικό κλάδο. Η αποτίμηση της συμβολής κάθε διατριβής γίνεται σε βάθος χρόνου από την επιστημονική κοινότητα μέσω των σχετικών δημοσιεύσεων και την απήχησή που αυτές θα αποκτήσουν. Η διάταξη θα πρέπει να αφαιρεθεί. Πάντως, αν παραμείνει, τότε η βαθμολόγηση πρέπει να γίνεται με ενιαία κριτήρια και εκ των υστέρων σύγκριση, οπότε η αρμοδιότητα θα πρέπει να ανατεθεί σε υψηλότερο όργανο (π.χ. στην Κοσμητεία με εισήγηση της Επιτροπής Μεταπτυχιακών Σπουδών της Σχολής). Δ. Κουτσογιάννης, Κοσμήτορας της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ (εκ μέρους της Σχολής)