Ηθικό θεωρείτε το γεγονός ότι απόφοιτοι Ειδικής αγωγής θα μείνουν άνεργοι από αποφοίτους Παιδαγωγικών με μεταπτυχιακά ΧΩΡΙΣ πρακτική και παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως έστω και για ένα μόνο έτος; ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι πανεπιστημίων ειδικής αγωγής έχουν κάνει ένα χρόνο πράκτική σε δομέ ΕΑΕ. Επιπλέον επειδή ήταν συνείδητή επιλογή τους να ασχοληθούν με την ΕΑΕ οι περισσότεροι από το 1ο κιόλας έτος είχαν δράσεις εθελοντικά σε ιδρύματα και χώρους απασχόλησης με αναπηρία αλλά εργάζονταν και ως συνοδοί σε κατασκηνώσεις αμεα. Σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επειδή δεν βρήκαν απορρόφηση στην γενική εκπαίδευση έδειχναν ενδιαφέρον σε μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως, γι αυτό και η παρουσία πάρα πολλών μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή τα τελευταια χρόνια. Ένα μεταπτυχιακό 1-2 ετων χωρίς πρακτική ΔΕΝ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ με το βασικό πτυχιο. Να ισχύσει η πρόταξη του βασικού πτυχίου όπως και σε όλους τους κλάδους.
Ηθικό θεωρείτε το γεγονός ότι απόφοιτοι Ειδικής αγωγής θα μείνουν άνεργοι από αποφοίτους Παιδαγωγικών με μεταπτυχιακά ΧΩΡΙΣ πρακτική και παρακολουθώντας τα εξ αποστάσεως έστω και για ένα μόνο έτος; ΟΛΟΙ οι απόφοιτοι πανεπιστημίων ειδικής αγωγής έχουν κάνει ένα χρόνο πράκτική σε δομέ ΕΑΕ. Επιπλέον επειδή ήταν συνείδητή επιλογή τους να ασχοληθούν με την ΕΑΕ οι περισσότεροι από το 1ο κιόλας έτος είχαν δράσεις εθελοντικά σε ιδρύματα και χώρους απασχόλησης με αναπηρία αλλά εργάζονταν και ως συνοδοί σε κατασκηνώσεις αμεα. Σε αντίθεση με τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι επειδή δεν βρήκαν απορρόφηση στην γενική εκπαίδευση έδειχναν ενδιαφέρον σε μεταπτυχιακά εξ αποστάσεως, γι αυτό και η παρουσία πάρα πολλών μεταπτυχιακών στην ειδική αγωγή τα τελευταια χρόνια. Ένα μεταπτυχιακό 1-2 ετων χωρίς πρακτική ΔΕΝ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ με το βασικό πτυχιο. Να ισχύσει η πρόταξη του βασικού πτυχίου όπως και σε όλους τους κλάδους.