Καταρχήν να πω ότι δεν βρίσκω σωστή τη συνθηματολογία στο χώρο της διαβούλευσης. Στηρίζω την τάδε πρόταση αλλά προσωπικά δεν έχω δική μου άποψη;
Συμμερίζομαι όμως την αγανάκτηση των εκπαιδευτικών για τις συνεχείς νομοθετήσεις που φέρνουν ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών. Άντε να νομοθετήσετε κύριε υπουργέ αλλά έχει όμως νόημα αν αύριο μεθαύριο ο επόμενος υπουργός αυτής ή μίας άλλης κυβέρνησης επαναφέρει πολλά από αυτά που αλλάξατε; Δεν πρέπει τα θέματα παιδείας να τυγχάνουν ευρείας συναίνεσης;
Για το τρόπο μοριοδότησης μερικές παρατηρήσεις:
1. Λέτε ότι οι ΠΕ71 και ΠΕ61 δεν πρέπει να προηγούνται έναντι αυτών με μεταπτυχιακά. Εδώ και αρκετό καιρό ταυτόχρονα μιλάτε για την ανάγκη ελέγχου της ποιότητας των μεταπτυχιακών. Εγώ βλέπω ότι τελικά στην ειδική αγωγή γεμίσαμε με κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων. Πλέον είναι αργά. Ωραία που απεχθάνεται αυτή η κυβέρνηση τον γραπτό διαγωνισμό ας αντικατασταθεί πλέον η εκπαίδευση με κατόχους τίτλων πολλών από αυτών αμφίβολης αξίας.
Και ηθικό το ζήτημα. Έχουν οι πολλοί την οικονομική άνεση για ακριβές σπουδές; Ωραία να τα διαπιστώνεται και εσείς αυτά, λυπηρό όμως να τα εφαρμόζεται χωρίς δεύτερη σκέψη.
2. Αντίθετα σε καλή κατεύθυνση η αφαίρεση του βαθμού πτυχίου. Αν κάποιος κάνει έλεγχο στις βαθμολογίες των πανεπιστημίων θα δει την αδικία. Υπάρχουν περιφερειακές σχολές που βαθμολογούν αφειδώς την ίδια στιγμή που έχουν εισαχθέντες με μικρότερες βαθμολογίες πανελληνίων εξετάσεων, εν γένει. Παρόλα αυτά θα πρότεινα ένα μικρότερο συντελεστή ώστε να μην αδικούνται εντελώς και οι αριστούχοι. Παράδειγμα οι μονάδες πάνω από το πέντε δια πέντε.
3. Αποφασίστε από τώρα αν πρέπει να μετράνε διπλά τα δυσπρόσιτα γιατί αύριο ο αιφνιδιασμός και οι ανατροπές θα είναι μεγαλύτερες.
4. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί χωρίς προσόντα και εμπειρία στο χώρο; Δεν αξίζει σχολιασμό απλά το θεωρώ απαράδεκτο. Με αυτό ανατρέπεται η όλη φιλοσοφία των κριτηρίων για τους υπόλοιπους.
Καταρχήν να πω ότι δεν βρίσκω σωστή τη συνθηματολογία στο χώρο της διαβούλευσης. Στηρίζω την τάδε πρόταση αλλά προσωπικά δεν έχω δική μου άποψη; Συμμερίζομαι όμως την αγανάκτηση των εκπαιδευτικών για τις συνεχείς νομοθετήσεις που φέρνουν ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών. Άντε να νομοθετήσετε κύριε υπουργέ αλλά έχει όμως νόημα αν αύριο μεθαύριο ο επόμενος υπουργός αυτής ή μίας άλλης κυβέρνησης επαναφέρει πολλά από αυτά που αλλάξατε; Δεν πρέπει τα θέματα παιδείας να τυγχάνουν ευρείας συναίνεσης; Για το τρόπο μοριοδότησης μερικές παρατηρήσεις: 1. Λέτε ότι οι ΠΕ71 και ΠΕ61 δεν πρέπει να προηγούνται έναντι αυτών με μεταπτυχιακά. Εδώ και αρκετό καιρό ταυτόχρονα μιλάτε για την ανάγκη ελέγχου της ποιότητας των μεταπτυχιακών. Εγώ βλέπω ότι τελικά στην ειδική αγωγή γεμίσαμε με κατόχους μεταπτυχιακών τίτλων. Πλέον είναι αργά. Ωραία που απεχθάνεται αυτή η κυβέρνηση τον γραπτό διαγωνισμό ας αντικατασταθεί πλέον η εκπαίδευση με κατόχους τίτλων πολλών από αυτών αμφίβολης αξίας. Και ηθικό το ζήτημα. Έχουν οι πολλοί την οικονομική άνεση για ακριβές σπουδές; Ωραία να τα διαπιστώνεται και εσείς αυτά, λυπηρό όμως να τα εφαρμόζεται χωρίς δεύτερη σκέψη. 2. Αντίθετα σε καλή κατεύθυνση η αφαίρεση του βαθμού πτυχίου. Αν κάποιος κάνει έλεγχο στις βαθμολογίες των πανεπιστημίων θα δει την αδικία. Υπάρχουν περιφερειακές σχολές που βαθμολογούν αφειδώς την ίδια στιγμή που έχουν εισαχθέντες με μικρότερες βαθμολογίες πανελληνίων εξετάσεων, εν γένει. Παρόλα αυτά θα πρότεινα ένα μικρότερο συντελεστή ώστε να μην αδικούνται εντελώς και οι αριστούχοι. Παράδειγμα οι μονάδες πάνω από το πέντε δια πέντε. 3. Αποφασίστε από τώρα αν πρέπει να μετράνε διπλά τα δυσπρόσιτα γιατί αύριο ο αιφνιδιασμός και οι ανατροπές θα είναι μεγαλύτερες. 4. Μόνιμοι εκπαιδευτικοί χωρίς προσόντα και εμπειρία στο χώρο; Δεν αξίζει σχολιασμό απλά το θεωρώ απαράδεκτο. Με αυτό ανατρέπεται η όλη φιλοσοφία των κριτηρίων για τους υπόλοιπους.