θεωρώ πως ο πόλεμος των προσόντων των αναπληρωτών πρέπει να σταματήσει. Να τεθούν σταθερά κριτήρια από εδώ και στο εξής και να μην συμβαίνουν συνεχώς αιφνιδιαστικές αλλαγές.
Ως προς τη μοριοδότηση θεωρώ υπερβολικά τα μόρια των κοινωνικών κριτηρίων, δεν μπορεί να ειναι 7 για τον πολύτεκνο και 7 για τον κάτοχο διδακτορικού..Ας μοριοδοτείται ο πολύτεκνος στην τοποθέτηση του σε βολικό σχολείο για να φροντίζει την οικογένεια του. Ας μην καταλήξει η κοινωνική πολιτική σε κοινωνικό ρατσισμό εις βάρος των ανύπαντρων, κλπ
Το πραγματικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η διάθεση των μονίμων χωρίς ειδίκευση/κατάρτιση στην ειδική αγωγή με μοναδικό προσόν την υπεραριθμία τους.
Επειδή υπάρχουν πολλές φωνές διαμαρυρίας-δυστυχώς οι περισσότερες μόνο για τα εργασιακά δικαιώματα- και με τον τρόπο αυτό υποβαθμίζεται ποιοτικά η παρεχόμενη εκπαίδευση στους μαθητές με ε.ε.α. ανάγκες,θα πρέπει να αρθεί η ρύθμιση και να βρεθεί άλλος τρόπος να διατεθούν οι υπεράριθμοι, έστω και στην ειδική αγωγή, αλλά με συστηματική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση.
Σε όλα αυτά πρέπει αναπληρωτές, μόνιμοι και Υπουργείο να έχει ως κριτήριο το μαθητή με τις ε.ε.α και την ανταπόκριση στις εκπαιδευτικές του αναγκες, ακόμη κι αν δεν προταχτούμε στις λίστες για πρόσληψη...Είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε, εμείς που ασχολούμαστε με αυτόν τον ευαίσθητο τομέα;
θεωρώ πως ο πόλεμος των προσόντων των αναπληρωτών πρέπει να σταματήσει. Να τεθούν σταθερά κριτήρια από εδώ και στο εξής και να μην συμβαίνουν συνεχώς αιφνιδιαστικές αλλαγές. Ως προς τη μοριοδότηση θεωρώ υπερβολικά τα μόρια των κοινωνικών κριτηρίων, δεν μπορεί να ειναι 7 για τον πολύτεκνο και 7 για τον κάτοχο διδακτορικού..Ας μοριοδοτείται ο πολύτεκνος στην τοποθέτηση του σε βολικό σχολείο για να φροντίζει την οικογένεια του. Ας μην καταλήξει η κοινωνική πολιτική σε κοινωνικό ρατσισμό εις βάρος των ανύπαντρων, κλπ Το πραγματικό πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η διάθεση των μονίμων χωρίς ειδίκευση/κατάρτιση στην ειδική αγωγή με μοναδικό προσόν την υπεραριθμία τους. Επειδή υπάρχουν πολλές φωνές διαμαρυρίας-δυστυχώς οι περισσότερες μόνο για τα εργασιακά δικαιώματα- και με τον τρόπο αυτό υποβαθμίζεται ποιοτικά η παρεχόμενη εκπαίδευση στους μαθητές με ε.ε.α. ανάγκες,θα πρέπει να αρθεί η ρύθμιση και να βρεθεί άλλος τρόπος να διατεθούν οι υπεράριθμοι, έστω και στην ειδική αγωγή, αλλά με συστηματική επιμόρφωση και ευαισθητοποίηση. Σε όλα αυτά πρέπει αναπληρωτές, μόνιμοι και Υπουργείο να έχει ως κριτήριο το μαθητή με τις ε.ε.α και την ανταπόκριση στις εκπαιδευτικές του αναγκες, ακόμη κι αν δεν προταχτούμε στις λίστες για πρόσληψη...Είμαστε έτοιμοι να το κάνουμε, εμείς που ασχολούμαστε με αυτόν τον ευαίσθητο τομέα;