Στηρίζω την πρόταση.
Η ειδική αγωγή ειναι προέκταση της γενικής. Θεωρώ ότι μελετάς την τυπική ανάπτυξη και κατόπιν μπορείς να αντιληφθείς τυχόν αποκλέισεις από αυτήν. Είμαι νηπιαγωγός με κατεύθυνση την ειδική αγωγή και διετές μεταπτυχιακο. Φέτος δουλεύω ως παράλληλη στήριξη σε ένα νηπιαγωγείο, που με βάση το νόμο σημαίνει συνεκπαίδευση. Δηλαδή, είμαι νηπιαγωγός της τάξης και παράλληλα παρέχω βοήθεια μέσω προγραμμάτων παρέμβασης σε εξατομικευμένο επίπεδο ή σε επίπεδο μικρής ομάδας σε ένα συγκεκριμένο παιδί. Θεωρώ με βάση την πρόοδο του παιδιού μου, αλλά και την χρησιμοποίηση του υλικού παρέμβασης μου από όλα τα παιδιά, πώς είμαι κατάλληλη να εργάζομαι ως νηπιαγωγός (που είναι το πρώτο πτυχίο μου) παράλληλης στήριξης (που είναι το μεταπτυχιακό μου).
Τέλος, θεωρώ άδικο το προβάδισμα που είχαν ως τώρα οι εκπαιδευτικοί του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ. Η εν λόγω πρόταση αμβλύνει τις αδικίες μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Στηρίζω την πρόταση. Η ειδική αγωγή ειναι προέκταση της γενικής. Θεωρώ ότι μελετάς την τυπική ανάπτυξη και κατόπιν μπορείς να αντιληφθείς τυχόν αποκλέισεις από αυτήν. Είμαι νηπιαγωγός με κατεύθυνση την ειδική αγωγή και διετές μεταπτυχιακο. Φέτος δουλεύω ως παράλληλη στήριξη σε ένα νηπιαγωγείο, που με βάση το νόμο σημαίνει συνεκπαίδευση. Δηλαδή, είμαι νηπιαγωγός της τάξης και παράλληλα παρέχω βοήθεια μέσω προγραμμάτων παρέμβασης σε εξατομικευμένο επίπεδο ή σε επίπεδο μικρής ομάδας σε ένα συγκεκριμένο παιδί. Θεωρώ με βάση την πρόοδο του παιδιού μου, αλλά και την χρησιμοποίηση του υλικού παρέμβασης μου από όλα τα παιδιά, πώς είμαι κατάλληλη να εργάζομαι ως νηπιαγωγός (που είναι το πρώτο πτυχίο μου) παράλληλης στήριξης (που είναι το μεταπτυχιακό μου). Τέλος, θεωρώ άδικο το προβάδισμα που είχαν ως τώρα οι εκπαιδευτικοί του Βόλου και του ΠΑΜΑΚ. Η εν λόγω πρόταση αμβλύνει τις αδικίες μεταξύ των εκπαιδευτικών.