• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΤΟΥΛΙΑ ΘΕΟΔΩΑ' | 16 Φεβρουαρίου 2010, 23:10

    Αξιότιμη κα. Υπουργε, Αξιότιμοι κ.κ., Με αφορμή την ανοικτή διαβούλευση για την Δια Βίου Μάθηση, θα ήθελα να υποβάλω τισ προτάσεις μου ως τέλεχος τησ Γενικής Γραμματέας Δια Βίου Μάθησης και Δημόσιος υπάλληλος επι 31 έτη ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ Ι.ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΝΑ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤ ΈΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ , ΣΥΝΕΧΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ . ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΘΟΥΝ ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΙΙ. ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ , ΟΤΑΝ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ , ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ , ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΜΕ ΦΟΡΕΙΣ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ), (ΟΠΩΣ: • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΩΝ, ΙΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ( ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ) • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΜΕΑ (ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΜΕΑ) • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ( ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ) • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΕΟΛΑΙΙΣΤΙΚΟΙ( ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ) • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΙ, ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΟΓΙΚΟΙ ( ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΑΣΙΝΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ) • ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ( ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤ ΚΟΙΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ) • ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ( ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ) • ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ( ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ) ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΓΝΩΜΟΔΟΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ( ΑΠΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ) ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΥ/ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ (ΓΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ). ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ 1-2 ΑΤΟΜΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ 1 ΟΜΑΔΑ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΜΗΝΙΑΙΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ • ΑΝΑΓΚΑΙΟ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ) Η ΤΗΝ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ( Π.Χ ΓΓΔΒΜ), ΙΙΙ. ΠΡΟΓΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ 1. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ/ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ/ " ΠΡΑΣΙΝΑ" ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ( (ΣΤΟΧΟΙ Ε.Ε 2010-2020) ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΙΧΜΗΣ: Α) ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ [Η ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΥΛΩΝΑ ΣΤΗΝ Ε.Ε , ΤΟΥ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ (ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ) ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΑΝ ]. (ΗΔΗ ΤΟ Ε.Π.ΑΝ.Α.Δ ΤΟΥ ΥΠ. ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡ/ΜΑ ΑΝΑΤΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΣ ΤΟΥ ΥΠΑΝ, ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ) Η ΓΓΔΒΜ ΕΙΧΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΕ (2007 ΚΑΙ 2008) ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟ 2007. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ , ΔΙΟΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ (ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ) ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: • ΣΥΝΟΔΟΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ , • ΣΥΝΟΔΟΙ ΑΜΕΑ • ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΕΝΤΡΩΝ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΝΕΡΓΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ KAI • ΠΑΡΟΧΗ PROXIMITY SERVICES (ΓΙΑ ΟΙΚΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ) Β) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ, ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ,ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΤΑΡΑΤΣΩΝ κλπ) Γ) ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ 2. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΕΙΣ (ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΙΚΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ) ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΟΥΝ KAI ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΕΙΣ (EXEI ΥΙΟΘΕΤΗΘEI ΑΠΟ TΗΝ Ε.Ε ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ¨ACCESS TO MICROCREDIT” ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΝ ΜΙΚΡΟΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ) ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΤΕΘΟΥΝ ΓΙ ΆΥΤΟ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ [ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ (ΑΠΟ ΥΠΑΝ)] ,ΕΝΩ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΕΩΝ (ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΜΕ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΙΣ ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ -ΒΑΣΕΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ)- ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ . ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ( ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΠΙΣΤΩΣΗΣ) ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ( Π.Χ ΓΓΔΒΜ /ΚΕΕ) , ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ Η ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ,ΚΑΙ Η ΜΕΓΙΣΤΗ Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΤΩΝ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ IV. ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟ - ΚΑΤ’ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ - ΤΩΝ ΕΠΩΦΕΛΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΤΑ ΕΞΗΣ: Α) ΕΥΡΕΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΠΑΘΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΓΔΒΜ (ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ - ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ , ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ , ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ) V .ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ, ΝΕΛΕ ,ΙΔΕΚΕ κ.α) Β) ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΙΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΟΣΟΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΓΔΒΜ, ΙΔΕΚΕ ΚΑΙ ΝΕΛΕ) (ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΗΛ. ΤΗΣ ΑΝΕΦΑΡΜΟΣΤΗΣ –ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ - ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ) ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ Μ ΆΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΘΕΣΜΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΑΠΟ ΕΠΙΔΟΞΟΥΣ "ΡΥΘΜΙΣΤΕΣ" - ΣΤΕΛΕΧΗ. Γ) ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΟΥ ΙΔΕΚΕ , ΜΕ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΣΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΕΡΓΑ (ΩΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΤΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ VI. ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΓΓΔΒΜ ΚΑΙ ΕΚΕΠΙΣ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΑΠ' ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΕΕ ΚΑΙ ΣΔΕ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΔΩΡΑ ΝΤΟΥΛΙΑ , ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΓΓΔΜ)