Καλησπέρα!
Αρχικά, θεωρώ πως δεν μπορεί ένα βασικό πτυχίο να ταυτίζεται με τις μεταπτυχιακές σπουδές. Είναι σαν να λέμε πως ένας γιατρός με μεταπτυχιακό στην οδοντιατρική είναι το ίδιο με έναν οδοντίατρο που σπούδασε 4 χρόνια.Είναι σημαντικό να δουλέψουμε όλοι όσοι έχουμε γνώσεις για την ειδική αγωγή και την αγαπάμε,και οι 70.50, ωστόσο όπως σε κάθε κλάδο είναι καλό κι εδώ να υπάρχει μια αξιοκρατία.
Το βασικό πτυχίο υπερτερεί κάθε εξειδίκευσης. Τα μεταπτυχιακά γίνονται μετά το βασικό πτυχίο ως μια επιπλέον γνώση, πρέπει όμως να υπάρχει η επιπλέον γνώση πάνω στην ειδική αγωγή για να εμπλουτιστεί. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται άλλες τεχνικές και μεθόδους εκμάθησης που ένα πτυχίο γενικής αγωγής δεν τις διδάσκει. Νομίζω η ανάλυση των λέξεων "βασικό" πτυχίο και "μετά + πτυχιακό" καθιστά από μόνη της σαφή μια διαφοροποίηση. Τα υπόλοιπα είναι περιττά.
Δεν μπορεί η ειδική αγωγή να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα πρόσληψης και ζητάω προσωπικά να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία που συμβαίνει και αλλού.
Καλησπέρα! Αρχικά, θεωρώ πως δεν μπορεί ένα βασικό πτυχίο να ταυτίζεται με τις μεταπτυχιακές σπουδές. Είναι σαν να λέμε πως ένας γιατρός με μεταπτυχιακό στην οδοντιατρική είναι το ίδιο με έναν οδοντίατρο που σπούδασε 4 χρόνια.Είναι σημαντικό να δουλέψουμε όλοι όσοι έχουμε γνώσεις για την ειδική αγωγή και την αγαπάμε,και οι 70.50, ωστόσο όπως σε κάθε κλάδο είναι καλό κι εδώ να υπάρχει μια αξιοκρατία. Το βασικό πτυχίο υπερτερεί κάθε εξειδίκευσης. Τα μεταπτυχιακά γίνονται μετά το βασικό πτυχίο ως μια επιπλέον γνώση, πρέπει όμως να υπάρχει η επιπλέον γνώση πάνω στην ειδική αγωγή για να εμπλουτιστεί. Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες χρειάζονται άλλες τεχνικές και μεθόδους εκμάθησης που ένα πτυχίο γενικής αγωγής δεν τις διδάσκει. Νομίζω η ανάλυση των λέξεων "βασικό" πτυχίο και "μετά + πτυχιακό" καθιστά από μόνη της σαφή μια διαφοροποίηση. Τα υπόλοιπα είναι περιττά. Δεν μπορεί η ειδική αγωγή να αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα πρόσληψης και ζητάω προσωπικά να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία που συμβαίνει και αλλού.