Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΡΟΝΤΟΥΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ | 30 Μαρτίου 2017, 22:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πρόσφατα ενεργοποιήθηκε η διάταξη του νόμου 4440/2016, με την οποία όλες οι θέσεις που προκηρύσσονται από το ΑΣΕΠ υποχρεούνται στο εξής στο 15% των προσλήψεων αορίστου χρόνου στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα να αφορούν σε άτομα με αναπηρία και μέλη των οικογενειών τους. Με βάση την παραπάνω ρύθμιση και στα πλαίσια της ισονομίας κρίνεται απαραίτητη η αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για την απασχόληση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και χρόνια πάθηση ,των εκπαιδευτικών γονέων παιδιών με αναπηρία ,αλλά και των εκπαιδευτικών μελών οικογενειών με μέλος ΑΜΕΑ,στη γενική και ειδική εκπαίδευση. Επίσης θα πρέπει να θεσπιστεί η κατά προτεραιότητα κάλυψη ποσοστού των θέσεων μόνιμων ή αναπληρωτών εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής εκπαίδευσης από άτομα με αναπηρία, αλλά και από όσους έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και από τέκνα ατόμων με αναπηρία . Οι άνθρωποι με αναπηρία και τα μέλη των οικογενειών τους, βρίσκονται σε έναν διαρκή και καθημερινό αγώνα επιβίωσης με πολλές αντιξοότητες ,που γίνεται ακόμα πιο δύσκολος λόγω της υπάρχουσας αναπηρίας και είναι από τις πλέον ευάλωτες κοινωνικά ομάδες.