1)Δίκαιη η αντιμετώπιση των κατόχων βάσικων πτυχίων και των κατόχων μεταπτυχιακών.
2)Δίκαιη και η αντιμετώπιση των κοινωνικών κριτηρίων σε ομάδες που εχουν πληγεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον.
3)Δίκαιη η μοριοδότηση των ετησίων σεμιναρίων στον επικουρικό πίνακα.
ΥΓ.1 Η επιμόρφωση στην ειδική αγωγή θα πρέπει να γίνεται δωρεάν από πιστοποιημένους φορείς on the job, και θα πρέπει να αφορά ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς(και της γενικής)διότι η ειδική αγωγή είναι υπόθεση ΟΛΩΝ μας και τα παιδιά αυτά βρίσκονται σε κάθε σπίτι και τάξη.Δεν είναι δίκαιο όσοι έχουν λεφτά να κάνουν μεταπτυχιακά και σεμινάρια και όσοι δεν έχουν να είναι άνεργοι.Σκοπός δεν είναι ο πλουτισμός των πανεπιστημίων αλλά η επιμόρφωση όλων
των εκπαιδευτικών ανεξαρτήτως οικονομικής επιφάνειας σε θέματα που αφορούν όλη την κοινωνία.
1)Δίκαιη η αντιμετώπιση των κατόχων βάσικων πτυχίων και των κατόχων μεταπτυχιακών. 2)Δίκαιη και η αντιμετώπιση των κοινωνικών κριτηρίων σε ομάδες που εχουν πληγεί περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον. 3)Δίκαιη η μοριοδότηση των ετησίων σεμιναρίων στον επικουρικό πίνακα. ΥΓ.1 Η επιμόρφωση στην ειδική αγωγή θα πρέπει να γίνεται δωρεάν από πιστοποιημένους φορείς on the job, και θα πρέπει να αφορά ΟΛΟΥΣ τους εκπαιδευτικούς(και της γενικής)διότι η ειδική αγωγή είναι υπόθεση ΟΛΩΝ μας και τα παιδιά αυτά βρίσκονται σε κάθε σπίτι και τάξη.Δεν είναι δίκαιο όσοι έχουν λεφτά να κάνουν μεταπτυχιακά και σεμινάρια και όσοι δεν έχουν να είναι άνεργοι.Σκοπός δεν είναι ο πλουτισμός των πανεπιστημίων αλλά η επιμόρφωση όλων των εκπαιδευτικών ανεξαρτήτως οικονομικής επιφάνειας σε θέματα που αφορούν όλη την κοινωνία.