Θα σχολιάσω καλή τη πίστη το νομοσχέδιο και δεν θα αναφερθώ στην χρόνια "ευνοική" μεταχείριση που υφίστανται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και σεμιναρίων ειδικής αγωγής. Το εν λόγω νομοσχέδιο οδηγεί στην υποβάθμιση του θεσμού της ειδικής αγωγής. Δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά θα έπρεπε να προτιμούνται χωρίς δεύτερη σκέψη όσοι έχουν σπουδάσει και εξειδικευτεί τέσσερα τουλάχιστον χρόνια σε αυτό το αντικείμενο και όχι κάποιος που έκανε ένα μονοετές μεταπτυχιακό -ενδεχομένως εξ αποστάσεως και χωρίς πρακτική εκπαίδευση επειδή λόγω των κενών έτυχε να έχει μια χ προϋπηρεσία. Όση προϋπηρεσία και να έχει του λείπει η θεωρητική κατάρτιση που χρειάζεται για να ανταποκριθεί σε σχέση με τους πτυχιούχους στην ειδική αγωγή. Ο νομοθέτης δεν μπορεί να πάει σε μια λογική ότι αφού προσλαμβάνονται όλοι ας προτάξω τα μεταπτυχιακά,καθώς κάποια στιγμή το σύστημα θα μπουκώσει και τότε δεν θα υπάρχει κανένα κίνητρο να εισαχθεί κάποιος στις αντίστοιχες σχολές γεγονός που θα οδηγήσει σε μεγάλια ανεπάρκεια στη διδασκαλία των παιδιών με ειδικέ ανάγκες Τώρα αν κρίνετε ότι ένας χρόνος αρκεί για την άσκηση του αντικειμένου τότε δεν έχει νόημα να υπάρχουν σχολές ειδικής αγωγής θα ήταν πολύ πιο τίμιο να κλείσουν τα αντίστοιχα ιδρύματα ώστε να μην κοροιδεύετε τα παιδιά που φοιτούν σε αυτά και τα οποία όπως αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής κανένα νόημα δεν έχει να πάρουν μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Ενδεχομένως να ήταν λογικό οι κάτοχοι τέτοιων μεταπτυχιακών εφόσον έχουν και κάποια προυπηρεσία να προταχτούν από εκείνη την κατηγορία αποφοίτων Ειδικής Αγωγής που έχει αποξενωθεί αδικαιολόγητα από το αντικείμενο (π.χ δεν δηλώνει συμμετοχή στους πίνακες χωρίς να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό κτλ)
Θα σχολιάσω καλή τη πίστη το νομοσχέδιο και δεν θα αναφερθώ στην χρόνια "ευνοική" μεταχείριση που υφίστανται οι κάτοχοι μεταπτυχιακών και σεμιναρίων ειδικής αγωγής. Το εν λόγω νομοσχέδιο οδηγεί στην υποβάθμιση του θεσμού της ειδικής αγωγής. Δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν αυτά τα παιδιά θα έπρεπε να προτιμούνται χωρίς δεύτερη σκέψη όσοι έχουν σπουδάσει και εξειδικευτεί τέσσερα τουλάχιστον χρόνια σε αυτό το αντικείμενο και όχι κάποιος που έκανε ένα μονοετές μεταπτυχιακό -ενδεχομένως εξ αποστάσεως και χωρίς πρακτική εκπαίδευση επειδή λόγω των κενών έτυχε να έχει μια χ προϋπηρεσία. Όση προϋπηρεσία και να έχει του λείπει η θεωρητική κατάρτιση που χρειάζεται για να ανταποκριθεί σε σχέση με τους πτυχιούχους στην ειδική αγωγή. Ο νομοθέτης δεν μπορεί να πάει σε μια λογική ότι αφού προσλαμβάνονται όλοι ας προτάξω τα μεταπτυχιακά,καθώς κάποια στιγμή το σύστημα θα μπουκώσει και τότε δεν θα υπάρχει κανένα κίνητρο να εισαχθεί κάποιος στις αντίστοιχες σχολές γεγονός που θα οδηγήσει σε μεγάλια ανεπάρκεια στη διδασκαλία των παιδιών με ειδικέ ανάγκες Τώρα αν κρίνετε ότι ένας χρόνος αρκεί για την άσκηση του αντικειμένου τότε δεν έχει νόημα να υπάρχουν σχολές ειδικής αγωγής θα ήταν πολύ πιο τίμιο να κλείσουν τα αντίστοιχα ιδρύματα ώστε να μην κοροιδεύετε τα παιδιά που φοιτούν σε αυτά και τα οποία όπως αντιλαμβάνεται και ο πλέον αδαής κανένα νόημα δεν έχει να πάρουν μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή. Ενδεχομένως να ήταν λογικό οι κάτοχοι τέτοιων μεταπτυχιακών εφόσον έχουν και κάποια προυπηρεσία να προταχτούν από εκείνη την κατηγορία αποφοίτων Ειδικής Αγωγής που έχει αποξενωθεί αδικαιολόγητα από το αντικείμενο (π.χ δεν δηλώνει συμμετοχή στους πίνακες χωρίς να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό κτλ)