Απαράδεκτη τόσο η τροπολογία όσο και η μοριοδότηση. 5 μόρια για το βασικό πτυχίο 4 ετών με 70 μαθήματα στον οδηγό σπουδών από τα οποία τα περισσότερα στην Ειδική Αγωγή συν τις 2 πρακτικές σε Γενικά και Ειδικά Σχολεία και 4 μόρια για μεταπτυχιακά εξ' αποστάσεως συνήθως μονοετούς διάρκειας και σίγουρα αμφιβόλου ποιότητας, αφού δεν έχουν υποχρεωτική πρακτική τα περισσότερα από αυτά.Θεωρώ απαραίτητη την αλλαγή στη μοριοδότηση ενώ θα πρέπει να υπάρξουν αυστηρότεροι έλεγχοι στα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής από Ιταλία, Κύπρο και Βουλγαρία. Ας σταματήσει το υπουργείο να στηρίζει την βιομηχανία μεταπτυχιακών. Κατανοώ την ανάγκη των συναδέρφων 70.50 να εργαστούν όμως ας σκεφτούνε και οι ίδιοι τα παιδάκια που θα χρειαστεί να υποστηρίξουν και για τα οποία θα χρειαστεί να εφαρμόσουν προγράμματα παρέμβασης και εξατομικευμένους στόχους. Θεωρούν τους εαυτούς τους επαρκείς για να σταθούν σε θέσεις τόσο μεγάλης ευθύνης;Μπορούν να ανταποκριθούν με ένα μονοετές μεταπτυχιακό εξ' αποστάσεως στις αυξημένες ανάγκες των Ειδικών Σχολείων;Να οργανώσουν ένα Τμήμα Ένταξης όπως πρέπει, να συμμετέχουν στις γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ.Να υποστηρίξουν μαθητές στο φάσμα του αυτισμού και της ΔΕΠΥ ως παράλληλη στήριξη;Επίσης, θα πρέπει να αφαιρεθούν από τα κοινωνικά κριτήρια η μοριοδότηση για τα τέκνα. Ούτως ή άλλως υπάρχουν κοινωνικά κριτήρια μετά τις προσλήψεις στους εσωτερικούς πίνακες, όποτε είναι άδικο να καταστρατηγούνται οι πίνακες ειδικά όταν μιλάμε για κριτήρια που δεν σε κάνουν καλύτερο εκπαιδευτικό.
Απαράδεκτη τόσο η τροπολογία όσο και η μοριοδότηση. 5 μόρια για το βασικό πτυχίο 4 ετών με 70 μαθήματα στον οδηγό σπουδών από τα οποία τα περισσότερα στην Ειδική Αγωγή συν τις 2 πρακτικές σε Γενικά και Ειδικά Σχολεία και 4 μόρια για μεταπτυχιακά εξ' αποστάσεως συνήθως μονοετούς διάρκειας και σίγουρα αμφιβόλου ποιότητας, αφού δεν έχουν υποχρεωτική πρακτική τα περισσότερα από αυτά.Θεωρώ απαραίτητη την αλλαγή στη μοριοδότηση ενώ θα πρέπει να υπάρξουν αυστηρότεροι έλεγχοι στα μεταπτυχιακά ειδικής αγωγής από Ιταλία, Κύπρο και Βουλγαρία. Ας σταματήσει το υπουργείο να στηρίζει την βιομηχανία μεταπτυχιακών. Κατανοώ την ανάγκη των συναδέρφων 70.50 να εργαστούν όμως ας σκεφτούνε και οι ίδιοι τα παιδάκια που θα χρειαστεί να υποστηρίξουν και για τα οποία θα χρειαστεί να εφαρμόσουν προγράμματα παρέμβασης και εξατομικευμένους στόχους. Θεωρούν τους εαυτούς τους επαρκείς για να σταθούν σε θέσεις τόσο μεγάλης ευθύνης;Μπορούν να ανταποκριθούν με ένα μονοετές μεταπτυχιακό εξ' αποστάσεως στις αυξημένες ανάγκες των Ειδικών Σχολείων;Να οργανώσουν ένα Τμήμα Ένταξης όπως πρέπει, να συμμετέχουν στις γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ.Να υποστηρίξουν μαθητές στο φάσμα του αυτισμού και της ΔΕΠΥ ως παράλληλη στήριξη;Επίσης, θα πρέπει να αφαιρεθούν από τα κοινωνικά κριτήρια η μοριοδότηση για τα τέκνα. Ούτως ή άλλως υπάρχουν κοινωνικά κριτήρια μετά τις προσλήψεις στους εσωτερικούς πίνακες, όποτε είναι άδικο να καταστρατηγούνται οι πίνακες ειδικά όταν μιλάμε για κριτήρια που δεν σε κάνουν καλύτερο εκπαιδευτικό.