• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 31 Μαρτίου 2017, 00:16

    ια άλλη μια φορά αποδεικνύεται το παράλογο της κατάστασης. Το ίδιο το κράτος να αμφισβητεί ΚΡΑΤΙΚΈΣ σπουδές. Όταν υπάρχει βασικό πτυχίο ,πώς είναι δυνατόν να υποτιμάται με αυτό το τρόπο ; Για όσους χρησιμοποιουν το επιχείρημα πώς δεν θα έπρεπε να υπάρχει ξεχωριστός κλάδος ειδικής αγωγης , αλλά οι σπουδές να είναι ενιαιες να ενημερώσω πως υπάρχου τμήματα ΚΡΑΤΙΚΆ ειδικής αγωγής που δημιουργηθηκαν από την ανάγκη για ειδικό κατάρτισμενο προσωπικο, και τωρα πάμε πάλι ένα βήμα πίσω, περιφρονωντας αυτές τις σπουδές. Αν πραγματικά τις θεωρείτε άχρηστες, τότε ενημερώστε πώς τις κλείνετε να το ξέρουν τα παιδιά που όνειρο και στόχος τους αποτελεί η ειδική αγωγή , ώστε να ξέρουν ποιον δρόμο να διαλέξουν για να πετύχουν τους στόχους τους. Γιατί από ότι φαίνεται, οι σπουδές και οι κόπο των φοιτητών αυτών θα αποτελέσουν απλά μια προσωπική ανέλιξη για τους ίδιους , αλλά επαγγελματικα θα πάνε στο καλάθι των αχρήστων. Τέλος , να κλείσω λέγοντας πως ΌΧΙ . Σε κανένα άλλο επάγγελμα το.μεταπτυχιακό δεν σου δίνει επαγγελματικα δικαιώματα . Σε κανένα άλλο επάγγελμα δεν υποτιμούνται έτσι οι βασικές σπουδές. Και όχι, δεν θεωρείται τους εκπαιδευτικους της γενικής εκπαίδευσης πιο καταρτισμενους γιατί τότε θα είχαν και αυτοί δικαιώματα να έχουν ένα δικό τους κέντρο αποκατάστασης - διαπαιδαγωγησης. Επομένως , η κατάσταση είναι με τα λεφτά σας κάντε ότι θέλετε αγαπητοί ειδικοί Παιδαγωγοί αλλά από το δημόσιο θα πληρώνονται όσοι πλήρωσαν για μεταπτυχιακό. Αλήθεια, τα δωρεάν μεταπτυχιακά θα μοριοδοτουνται; Η ένα μεταπτυχιακό του εξωτερικόυ ( που κάνεις δεν ξέρει πως αποκτήθηκε ) είναι πιο αξιόπιστο από τα δημόσια μεταπτυχιακά της χώρας που δεν μοριοδοτουνται