Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 02 – Πίνακες κατάταξηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Χρυσανθοπουλος | 31 Μαρτίου 2017, 00:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΙΑΣ ΕΥΠΑΘΟΥΣ ΟΜΑΔΑΣ,ΕΞΙΣΩΝΟΝΤΑΙ ΕΚΠΑΙΔΥΕΤΙΚΕΣ ΤΥΧΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ.ΑΜΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ,ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ.ΑΣ ΜΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΙΣΧΡΟ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΠΕΔΟ! ΥΓ..ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΠΟΙ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΜΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΞΙΣΩΣΗΣ,ΚΑΜΙΑΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑΚΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΒΟΛΕΜΑΤΟΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ,ΑΞΙΖΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΛΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ!!