• Σχόλιο του χρήστη 'Βασω' | 31 Μαρτίου 2017, 01:12

    Με ποια κριτηρια εξισωνονται τα μεταπτυχιακα και ποσο μαλλον τα μεταπτυχιακα της κακιας ωρας που δεν δεχονται καμια αξιολογηση με το βασικο πτυχιο που εχει ως αποκλειστικο αντικειμενο την ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ;!! Δε μπορειτε στον βωμο της οικονομιας να θυσιαζετε λοιπον καθε λογικη οσον αφορα αυτον τον τοσο ευαισθητο και πολυπαθο κλαδο. Σε κανενα αλλο επαγγελμα δεν παρατηρειται το βασικο πτυχιο να παραγκωνιζεται με τετοια θρασυτητα. Ποιος θα αναλαβει τις ευθυνες για τους αποφοιτους των πανεπιστημιων θεσσαλιας και μακεδονιας που καταδικαζονται σε ανεργια ενω ξεκινησαν με ενα ονειρο να γινουν ειδικοι παιδαγωγοι και να δωσουν την ψυχη τους προς οφελος των ιδιαιτερων και ξεχωριστων παιδιων που χαρακτηριζονται απο ειδικες αναγκες και ιδιαιτερες μαθησιακες δυσκολιες; Δεν υπαρχει αλλος πιο καταλληλος απο τον ειδικο παιδαγωγο που κατεχει το εξειδικευμενο βασικο πτυχιο να αναλαβει αυτο το λειτουργημα! Φυσικα εχουν και τα μεταπτυχιακα/διδακτορικα βαρυτητα ομως δεν μπορει ο παιδαγωγος της γενικης εκπαιδευσης να βρισκεται στους πινακες και της γενικης και της ειδικης και σε οποια τυχει να παει βρε αδερφε. Γιατι εδω δεν πρυτανευει η αγαπη για την παιδεια των παιδιων αλλα το αισθημα της αυτοσυντηρησης και η φιλαργυρια. Θα επρεπε να ντρεπεστε και μονο στην ιδεα οτι βαζετε τα οικονομικα συμφεροντα πανω απο την ποιοτικη εκπαιδευση των ΑΜΕΑ!