Προφανώς και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι θέλησαν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή,να στηρίξουν με τις γνώσεις τους, τους μαθητές τους και τις οικογένειες τους, τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης.Ίσως κάποιες φορές παρασυρόμαστε από τις προσωπικές μας αγωνίες ή και επιθυμίες.
Ελπίζω όμως αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις να μη κρίνουν βασιζόμενοι στο πάθος, τον όγκο των σχολίων μας,ή και στην επανάληψή τους, αλλά στην παράθεση επιχειρημάτων που υπάρχουν στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών(λογικά επιχειρήματα κι απ΄ τις δυο πλευρές),αυριανών συναδέλφων.
Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος ή ο καθένας μόνος του,μέσα του, ας απαντήσει, με νηφαλιότητα, στα παρακάτω:
1)Μπορεί, σε ένα έστω κακό, στρεβλό σύστημα, να αποκλείεται(να πηγαίνει συνέχεια πίσω στους πινακες αναπληρωτών) αυτός που υπηρέτησε την ειδική αγωγή τα προηγούμενα χρόνια, επειδή δεν έχει το βασικό πτυχίο?
2)Πώς λύθηκε το πρόβλημα των αποφοίτων 2ετούς και 4ετούς Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης τη δεκαετία του ΄80,με την παράλληλη απορρόφησή τους?
3)Πρέπει να κλείσουν Πανεπιστημιακές Σχολές αν δεν έχουν λόγω ύπαρξης? ή μήπως πρέπει να καθορίζεται αυστηρά ο αριθμός των αποφοίτων τους που θα έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση?
4)Παλαιότερα οι φιλόλογοι π.χ. αργούσαν πολύ να διοριστούν.Πήγαιναν σε ΙΕΚ Κομμωτικής μπαίνανε αναπληρωτές αμέσως και σε 1-2 χρόνια διορίζονταν ως φιλόλογοι.Μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι κυβερνώντες κάποιοι βολεύτηκαν.το ερώτημα μου εδώ είναι: 18 ετών είμασταν όλοι,πανελλαδικές δώσαμε όλοι,το πιο πιθανό ότι μαθητής που πέρασε στο παιδαγωγικό είχε τη δυνατότητα επιλογής τμήματος ειδικής αγωγής(εκτός αν είναι )με τις ίδιες δυνατότητες- πιθανότητες με εμένα και με όλους.Είχαμε τις ίδιες ευκαιρίες όμως να κανουμε μεταπτυχιακά ή σεμινάρια πληρώνοντας μέχρι και έξι χιλιάδες ή όχι?Γιατί δε προτίμησα εξαρχής την ειδική?
5)Σε ποιο Ειδικό σχολείο και πόσους μήνες,ώρες έκανα την πρακτική μου?
6)Θα δεχόμουν-μπορούσα για τα πρώτα έξι-οχτώ χρόνια να υπηρετήσω μόνο σε ειδικά σχολεία?
7)Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στην ιατρική, νομική, πολυτεχνείο και να έχει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα?(να λάβουμε βέβαια υπόψη ότι οι βουλευτές μας είναι γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί).Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στο φυσικό,χημικό, ΣΕΕΦΑ( οι απόφοιτοί τους έχουν παιδαγωγική επάρκεια) και να διοριστούν στον αντίστοιχο κλάδο?
8)Γιατί έκανα μεταπτυχιακό τελικά? ρώτησα υποψήφια διδάκτωρα γιατί κάνεις διδακτορικό, για τις γνώσεις?απάντησε για να διοριστεί στην εκπαίδευση,και η επόμενη ερώτηση ήταν γνωρίζεις τις δυσκολίες της εκπαίδευσης,τι χρειάζεται?και απάντησε ότι είναι βήμα για την καριέρα της.
Στα δικαστήρια της χώρας, στη δημοτική αστυνομία και αλλού προσλήφθηκαν πτυχιούχοι με προσόντα-μεταπτυχιακά και υπέφεραν προσπαθώντας να αλλάξουν θέση και κλάδο.Αυτοί που κάνανε μεταπτυχιακές σπουδές, που πραγματικά θέλουν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή, ναιψυχραιμία...αγωγοί είμαστε να βρει τρόπο να τους στηρίξει το υπουργείο.Όσοι νομίζουν ότι λύσανε το βιοποριστικό τους πρόβλημα ίσως σε μερικά χρόνια να .
Προφανώς και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι θέλησαν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή, να στηρίξουν με τις γνώσεις τους, τους μαθητές τους και τις οικογένειες τους, τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης. Ίσως κάποιες φορές παρασυρόμαστε από τις προσωπικές μας αγωνίες ή και επιθυμίες.
Ελπίζω όμως αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις να μη κρίνουν βασιζόμενοι στο πάθος, τον όγκο των σχολίων μας, ή και στην επανάληψή τους, αλλά στην παράθεση επιχειρημάτων που υπάρχουν στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών (λογικά επιχειρήματα κι απ΄ τις δυο πλευρές, αυριανών συναδέλφων).
Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος ή ο καθένας μόνος του, μέσα του, ας απαντήσει, με νηφαλιότητα, στα παρακάτω:
1)Μπορεί, σε ένα έστω κακό, στρεβλό σύστημα, να αποκλείεται (να πηγαίνει συνέχεια πίσω στους πίνακες αναπληρωτών) αυτός που υπηρέτησε την ειδική αγωγή τα προηγούμενα χρόνια, επειδή δεν έχει το βασικό πτυχίο?
2)Πώς λύθηκε το πρόβλημα των αποφοίτων 2ετούς και 4ετούς Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης τη δεκαετία του ΄80,με την παράλληλη απορρόφησή τους?
3)Πρέπει να κλείσουν Πανεπιστημιακές Σχολές αν δεν έχουν λόγω ύπαρξης? ή μήπως πρέπει να καθορίζεται αυστηρά ο αριθμός των αποφοίτων τους που θα έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση?
4)Παλαιότερα οι φιλόλογοι π.χ. αργούσαν πολύ να διοριστούν. Πήγαιναν σε ΙΕΚ Κομμωτικής μπαίνανε αναπληρωτές αμέσως και σε 1-2 χρόνια διορίζονταν ως φιλόλογοι. Μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι κυβερνώντες κάποιοι βολεύτηκαν. το ερώτημα μου εδώ είναι: 18 ετών είμασταν όλοι, πανελλαδικές δώσαμε όλοι, το πιο πιθανό ότι μαθητής που πέρασε στο παιδαγωγικό είχε τη δυνατότητα επιλογής τμήματος ειδικής αγωγής (εκτός αν είναι ) με τις ίδιες δυνατότητες- πιθανότητες με εμένα και με όλους. Είχαμε τις ίδιες ευκαιρίες όμως να κάνουμε μεταπτυχιακά ή σεμινάρια πληρώνοντας μέχρι και έξι χιλιάδες ή όχι? Γιατί δε προτίμησα εξαρχής την ειδική?
5)Σε ποιο Ειδικό σχολείο και πόσους μήνες, ώρες έκανα την πρακτική μου?
6)Θα δεχόμουν-μπορούσα για τα πρώτα έξι-οχτώ χρόνια να υπηρετήσω μόνο σε ειδικά σχολεία?
7)Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στην ιατρική, νομική, πολυτεχνείο και να έχει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα? (να λάβουμε βέβαια υπόψη ότι οι βουλευτές μας είναι γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί). Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στο φυσικό, χημικό, ΣΕΕΦΑ( οι απόφοιτοί τους έχουν παιδαγωγική επάρκεια) και να διοριστούν στον αντίστοιχο κλάδο?
8)Γιατί έκανα μεταπτυχιακό τελικά? ρώτησα υποψήφια διδάκτορα γιατί κάνεις διδακτορικό, για τις γνώσεις? απάντησε για να διοριστεί στην εκπαίδευση, και η επόμενη ερώτηση ήταν γνωρίζεις τις δυσκολίες της εκπαίδευσης, τι χρειάζεται? και απάντησε ότι είναι βήμα για την καριέρα της.
Στα δικαστήρια της χώρας, στη δημοτική αστυνομία και αλλού προσλήφθηκαν πτυχιούχοι με προσόντα-μεταπτυχιακά και υπέφεραν προσπαθώντας να αλλάξουν θέση και κλάδο. Αυτοί που κάνανε μεταπτυχιακές σπουδές, που πραγματικά θέλουν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή, ναι να βρει τρόπο να τους στηρίξει το υπουργείο. Όσοι νομίζουν ότι λύσανε το βιοποριστικό τους πρόβλημα ίσως σε μερικά χρόνια να .
ψυχραιμία...αγωγοί είμαστε
Προφανώς και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι θέλησαν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή,να στηρίξουν με τις γνώσεις τους, τους μαθητές τους και τις οικογένειες τους, τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης.Ίσως κάποιες φορές παρασυρόμαστε από τις προσωπικές μας αγωνίες ή και επιθυμίες. Ελπίζω όμως αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις να μη κρίνουν βασιζόμενοι στο πάθος, τον όγκο των σχολίων μας,ή και στην επανάληψή τους, αλλά στην παράθεση επιχειρημάτων που υπάρχουν στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών(λογικά επιχειρήματα κι απ΄ τις δυο πλευρές),αυριανών συναδέλφων. Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος ή ο καθένας μόνος του,μέσα του, ας απαντήσει, με νηφαλιότητα, στα παρακάτω: 1)Μπορεί, σε ένα έστω κακό, στρεβλό σύστημα, να αποκλείεται(να πηγαίνει συνέχεια πίσω στους πινακες αναπληρωτών) αυτός που υπηρέτησε την ειδική αγωγή τα προηγούμενα χρόνια, επειδή δεν έχει το βασικό πτυχίο? 2)Πώς λύθηκε το πρόβλημα των αποφοίτων 2ετούς και 4ετούς Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης τη δεκαετία του ΄80,με την παράλληλη απορρόφησή τους? 3)Πρέπει να κλείσουν Πανεπιστημιακές Σχολές αν δεν έχουν λόγω ύπαρξης? ή μήπως πρέπει να καθορίζεται αυστηρά ο αριθμός των αποφοίτων τους που θα έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση? 4)Παλαιότερα οι φιλόλογοι π.χ. αργούσαν πολύ να διοριστούν.Πήγαιναν σε ΙΕΚ Κομμωτικής μπαίνανε αναπληρωτές αμέσως και σε 1-2 χρόνια διορίζονταν ως φιλόλογοι.Μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι κυβερνώντες κάποιοι βολεύτηκαν.το ερώτημα μου εδώ είναι: 18 ετών είμασταν όλοι,πανελλαδικές δώσαμε όλοι,το πιο πιθανό ότι μαθητής που πέρασε στο παιδαγωγικό είχε τη δυνατότητα επιλογής τμήματος ειδικής αγωγής(εκτός αν είναι )με τις ίδιες δυνατότητες- πιθανότητες με εμένα και με όλους.Είχαμε τις ίδιες ευκαιρίες όμως να κανουμε μεταπτυχιακά ή σεμινάρια πληρώνοντας μέχρι και έξι χιλιάδες ή όχι?Γιατί δε προτίμησα εξαρχής την ειδική? 5)Σε ποιο Ειδικό σχολείο και πόσους μήνες,ώρες έκανα την πρακτική μου? 6)Θα δεχόμουν-μπορούσα για τα πρώτα έξι-οχτώ χρόνια να υπηρετήσω μόνο σε ειδικά σχολεία? 7)Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στην ιατρική, νομική, πολυτεχνείο και να έχει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα?(να λάβουμε βέβαια υπόψη ότι οι βουλευτές μας είναι γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί).Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στο φυσικό,χημικό, ΣΕΕΦΑ( οι απόφοιτοί τους έχουν παιδαγωγική επάρκεια) και να διοριστούν στον αντίστοιχο κλάδο? 8)Γιατί έκανα μεταπτυχιακό τελικά? ρώτησα υποψήφια διδάκτωρα γιατί κάνεις διδακτορικό, για τις γνώσεις?απάντησε για να διοριστεί στην εκπαίδευση,και η επόμενη ερώτηση ήταν γνωρίζεις τις δυσκολίες της εκπαίδευσης,τι χρειάζεται?και απάντησε ότι είναι βήμα για την καριέρα της. Στα δικαστήρια της χώρας, στη δημοτική αστυνομία και αλλού προσλήφθηκαν πτυχιούχοι με προσόντα-μεταπτυχιακά και υπέφεραν προσπαθώντας να αλλάξουν θέση και κλάδο.Αυτοί που κάνανε μεταπτυχιακές σπουδές, που πραγματικά θέλουν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή, ναιψυχραιμία...αγωγοί είμαστε να βρει τρόπο να τους στηρίξει το υπουργείο.Όσοι νομίζουν ότι λύσανε το βιοποριστικό τους πρόβλημα ίσως σε μερικά χρόνια να . Προφανώς και υπάρχουν πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι θέλησαν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή, να στηρίξουν με τις γνώσεις τους, τους μαθητές τους και τις οικογένειες τους, τις δομές της ειδικής εκπαίδευσης. Ίσως κάποιες φορές παρασυρόμαστε από τις προσωπικές μας αγωνίες ή και επιθυμίες. Ελπίζω όμως αυτοί που παίρνουν τις αποφάσεις να μη κρίνουν βασιζόμενοι στο πάθος, τον όγκο των σχολίων μας, ή και στην επανάληψή τους, αλλά στην παράθεση επιχειρημάτων που υπάρχουν στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών (λογικά επιχειρήματα κι απ΄ τις δυο πλευρές, αυριανών συναδέλφων). Παρακαλώ αν μπορεί κάποιος ή ο καθένας μόνος του, μέσα του, ας απαντήσει, με νηφαλιότητα, στα παρακάτω: 1)Μπορεί, σε ένα έστω κακό, στρεβλό σύστημα, να αποκλείεται (να πηγαίνει συνέχεια πίσω στους πίνακες αναπληρωτών) αυτός που υπηρέτησε την ειδική αγωγή τα προηγούμενα χρόνια, επειδή δεν έχει το βασικό πτυχίο? 2)Πώς λύθηκε το πρόβλημα των αποφοίτων 2ετούς και 4ετούς Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης τη δεκαετία του ΄80,με την παράλληλη απορρόφησή τους? 3)Πρέπει να κλείσουν Πανεπιστημιακές Σχολές αν δεν έχουν λόγω ύπαρξης? ή μήπως πρέπει να καθορίζεται αυστηρά ο αριθμός των αποφοίτων τους που θα έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση? 4)Παλαιότερα οι φιλόλογοι π.χ. αργούσαν πολύ να διοριστούν. Πήγαιναν σε ΙΕΚ Κομμωτικής μπαίνανε αναπληρωτές αμέσως και σε 1-2 χρόνια διορίζονταν ως φιλόλογοι. Μέχρι να το πάρουν χαμπάρι οι κυβερνώντες κάποιοι βολεύτηκαν. το ερώτημα μου εδώ είναι: 18 ετών είμασταν όλοι, πανελλαδικές δώσαμε όλοι, το πιο πιθανό ότι μαθητής που πέρασε στο παιδαγωγικό είχε τη δυνατότητα επιλογής τμήματος ειδικής αγωγής (εκτός αν είναι ) με τις ίδιες δυνατότητες- πιθανότητες με εμένα και με όλους. Είχαμε τις ίδιες ευκαιρίες όμως να κάνουμε μεταπτυχιακά ή σεμινάρια πληρώνοντας μέχρι και έξι χιλιάδες ή όχι? Γιατί δε προτίμησα εξαρχής την ειδική? 5)Σε ποιο Ειδικό σχολείο και πόσους μήνες, ώρες έκανα την πρακτική μου? 6)Θα δεχόμουν-μπορούσα για τα πρώτα έξι-οχτώ χρόνια να υπηρετήσω μόνο σε ειδικά σχολεία? 7)Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στην ιατρική, νομική, πολυτεχνείο και να έχει τα επαγγελματικά τους δικαιώματα? (να λάβουμε βέβαια υπόψη ότι οι βουλευτές μας είναι γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί). Δάσκαλος μπορεί να κάνει μεταπτυχιακό στο φυσικό, χημικό, ΣΕΕΦΑ( οι απόφοιτοί τους έχουν παιδαγωγική επάρκεια) και να διοριστούν στον αντίστοιχο κλάδο? 8)Γιατί έκανα μεταπτυχιακό τελικά? ρώτησα υποψήφια διδάκτορα γιατί κάνεις διδακτορικό, για τις γνώσεις? απάντησε για να διοριστεί στην εκπαίδευση, και η επόμενη ερώτηση ήταν γνωρίζεις τις δυσκολίες της εκπαίδευσης, τι χρειάζεται? και απάντησε ότι είναι βήμα για την καριέρα της. Στα δικαστήρια της χώρας, στη δημοτική αστυνομία και αλλού προσλήφθηκαν πτυχιούχοι με προσόντα-μεταπτυχιακά και υπέφεραν προσπαθώντας να αλλάξουν θέση και κλάδο. Αυτοί που κάνανε μεταπτυχιακές σπουδές, που πραγματικά θέλουν να προσφέρουν στην ειδική αγωγή, ναι να βρει τρόπο να τους στηρίξει το υπουργείο. Όσοι νομίζουν ότι λύσανε το βιοποριστικό τους πρόβλημα ίσως σε μερικά χρόνια να . ψυχραιμία...αγωγοί είμαστε