Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αριστοτέλης | 25 Νοεμβρίου 2009, 22:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πολιτεία καλώς έχει θεσπίσει κάποιες ευνοϊκές διατάξεις ,που απορρέουν από το Σύνταγμα, για την κατηγορία των πολύτεκνων οικογενειών. Συγκεκριμένα ο πολύτεκνος εκπαιδευτικός διορίζεται στην εκπαίδευση σύμφωνα με τον Ν. 3255/2004. Το 80% του σημερινού εκπαιδευτικού δυναμικού της χώρας είναι χωρίς ΑΣΕΠ, είναι ανάξιοι όλοι αυτοί; Το ποσοστό των πολύτεκνων εκπαιδευτικών που έχουν διοριστεί στην εκπαίδευση αποτελεί το 2-3% του συνόλου των εκπαιδευτικών. Συνεπώς αυτό το μικρό ποσοστό είναι λογικό να μην δημιουργεί προβλήματα στις εργασιακές θέσεις των υπόλοιπων εκπαιδευτικών. Ας αναζητήσουμε αλλού τα προβλήματα της εκπαίδευσης αλλά όχι στον πολύτεκνο εκπαιδευτικό. Άλλωστε οι πολύτεκνοι εκπαιδευτικοί έχουν και αυτοί τα απαιτούμενα προσόντα όπως πτυχίο , μεταπτυχιακά κλπ. Την παιδαγωγική τους επάρκεια την έχουν αποκτήσει όχι μόνο από το πανεπιστήμιο αλλά και από την ίδια τη ζωή καθημερινά, μεγαλώνοντας πολλά παιδιά. Και αυτή η προσφορά τους είναι ακόμη μεγαλύτερη γιατί προσφέρουν παιδιά στην πατρίδα μας που έχει έντονο δημογραφικό πρόβλημα. Έθνος χωρίς παιδιά είναι καταδικασμένο να αφανισθεί και αυτό είναι μεγαλύτερη απειλή. Δεν παραγνωρίζω την προσφορά και των οικογενειών με ένα η δύο παιδιά αλλά το να μεγαλώνεις 4, 5 ,6 ή και περισσότερα παιδιά είναι πολύ δυσκολότερο. Ας μας διευκρινίσει η κ. υπουργός ποιες είναι οι προθέσεις της για την κατηγορία των πολύτεκνων εκπαιδευτικών ως προς το θέμα των προσλήψεών τους στην εκπαίδευση.