Καλημέρα,
Η τοποθέτησή μου περιλαμβάνει δύο σκέλη. Αρχικά, με βρίσκει σύμφωνη η λογική της μη μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου του βασικού πτυχίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι γεγονός ότι προερχόμαστε από διαφορετικά πανεπιστήμια και έχουμε τελειώσει διαφορικές σχολές. Στη βάση της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης θεωρείται σωστό και το επικροτώ. Επίσης, μια καίρια καινοτομία της τροπολογίας αφορά στο διαχωρισμό των πινάκων σε κύριο και επικουρικό. Είναι πολύ σωστό να προτάσσονται και να επιλέγονται τα άτομα που θα εργαστούν ως καθηγητές ΕΑΕ να κατέχουν επαρκή και πλήρη προσόντα. Σε περίπτωση που εξαντλείται ο κύριος πίνακας, τότε να ακολουθεί ο επικουρικός.
Ωστόσο, υπάρχουν δύο ζητήματα που με βρίσκουν κάθετα αντίθετη. Πρώτον, θεωρώ ότι η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ) είναι ιδιαζόντως υψηλή. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν είναι όπως οι άλλες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ όπου για μια θέση προβλέπονται γενικές και ειδικές θέσεις. Οφείλουμε να σκεφτούμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δε μπορούν καν να τεκνοποιήσουν. Με άλλα λόγια οι συγκεκριμένοι αναπληρωτές θα ακολουθούν το γαϊτανάκι της διαρκούς μετακίνησης ανά την Ελλάδα; Το κοινωνικό κράτος τιμωρεί όσους δε μπορούν να κάνουν παιδιά;
Το δεύτερο ζήτημα που τίθεται είναι ότι δε μοριοδοτούνται τελικώς όλα τα προσόντα. Ένας εκπαιδευτικός παρακολούθησε και το σεμινάριο και ένα μεταπτυχιακό. Γιατί να ακυρώνεται η μοριοδότηση του σεμιναρίου στον κύριο πίνακα. Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται η προσπάθεια, ο κόπος και ο χρόνος που διέθεσε για να δημιουργήσει το ατομικό του χαρτοφυλάκιο. Εφόσον οι πίνακες και τα κριτήρια είναι στη βάση και στη λογική του ΑΣΕΠ, να μοριοδοτούνται όλα τα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, διδακτορικό) με ανάλογη ποσόστωση. Δηλαδή, διδακτορικό (6 μόρια), μεταπτυχιακό (4 μόρια), 2ο μεταπτυχιακό (30%) και τέλος το σεμινάριο.
Καλημέρα, Η τοποθέτησή μου περιλαμβάνει δύο σκέλη. Αρχικά, με βρίσκει σύμφωνη η λογική της μη μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου του βασικού πτυχίου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι γεγονός ότι προερχόμαστε από διαφορετικά πανεπιστήμια και έχουμε τελειώσει διαφορικές σχολές. Στη βάση της ισονομίας και της ίσης μεταχείρισης θεωρείται σωστό και το επικροτώ. Επίσης, μια καίρια καινοτομία της τροπολογίας αφορά στο διαχωρισμό των πινάκων σε κύριο και επικουρικό. Είναι πολύ σωστό να προτάσσονται και να επιλέγονται τα άτομα που θα εργαστούν ως καθηγητές ΕΑΕ να κατέχουν επαρκή και πλήρη προσόντα. Σε περίπτωση που εξαντλείται ο κύριος πίνακας, τότε να ακολουθεί ο επικουρικός. Ωστόσο, υπάρχουν δύο ζητήματα που με βρίσκουν κάθετα αντίθετη. Πρώτον, θεωρώ ότι η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτηρίων (τρίτεκνοι, πολύτεκνοι, ΑΜΕΑ) είναι ιδιαζόντως υψηλή. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν είναι όπως οι άλλες προκηρύξεις του ΑΣΕΠ όπου για μια θέση προβλέπονται γενικές και ειδικές θέσεις. Οφείλουμε να σκεφτούμε ότι υπάρχουν περιπτώσεις που δε μπορούν καν να τεκνοποιήσουν. Με άλλα λόγια οι συγκεκριμένοι αναπληρωτές θα ακολουθούν το γαϊτανάκι της διαρκούς μετακίνησης ανά την Ελλάδα; Το κοινωνικό κράτος τιμωρεί όσους δε μπορούν να κάνουν παιδιά; Το δεύτερο ζήτημα που τίθεται είναι ότι δε μοριοδοτούνται τελικώς όλα τα προσόντα. Ένας εκπαιδευτικός παρακολούθησε και το σεμινάριο και ένα μεταπτυχιακό. Γιατί να ακυρώνεται η μοριοδότηση του σεμιναρίου στον κύριο πίνακα. Με αυτόν τον τρόπο ακυρώνεται η προσπάθεια, ο κόπος και ο χρόνος που διέθεσε για να δημιουργήσει το ατομικό του χαρτοφυλάκιο. Εφόσον οι πίνακες και τα κριτήρια είναι στη βάση και στη λογική του ΑΣΕΠ, να μοριοδοτούνται όλα τα προσόντα (σεμινάριο, μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, μεταπτυχιακό στη σχολική ψυχολογία, διδακτορικό) με ανάλογη ποσόστωση. Δηλαδή, διδακτορικό (6 μόρια), μεταπτυχιακό (4 μόρια), 2ο μεταπτυχιακό (30%) και τέλος το σεμινάριο.