Αρχική «Καθορισμός κριτηρίων πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην ΕΑΕ»Άρθρο 03 – Πίνακες μοριοδότησηςΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΛΑΝΤΖΗ | 31 Μαρτίου 2017, 10:54
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ηλείας Ως προϊσταμένη του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. Ηλείας θέλω να επισημάνω πως η λογική της πρόταξης, είτε της μίας, είτε της άλλης πλευράς, μεταξύ των ομάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, προκαλεί εδώ και πολλά χρόνια αναίτιες συγκρούσεις και οδηγεί σε ανθρωποφαγία. Υπάρχουν εξαιρετικοί συνάδελφοι αναπληρωτές Ειδικοί Παιδαγωγοί ΠΕ71/61, όσο και καταρτισμένοι αναπληρωτές Παιδαγωγοί με μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή ΠΕ70,50/60,50, που στήριξαν και στηρίζουν τις δομές Ειδικής Αγωγής με συνέπεια και ζήλο, σε επισφαλείς εργασιακές συνθήκες. Ορθώς μοριοδοτείται παραπάνω το βασικό πτυχίο Ειδικού Παιδαγωγού στην κατάταξη, αλλά σαφώς και δε θα πρέπει να υποβαθμιστεί και να παραγνωριστεί το έργο και η προσφορά των Παιδαγωγών με μεταπτυχιακή/διδακτορική εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, καθώς η ίδια η πολιτεία διαχρονικά τους έδινε και τους δίνει αυτή τη δυνατότητα κι επομένως θα πρέπει να τους εντάξει σε μια κοινή κατηγορία. Συνεπώς, η αναγνώριση της προσφοράς όλων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΕΑΕ, στον κύριο πίνακα κατάταξης που δημιουργείται, με τα κριτήρια μοριοδότησης που προτείνονται, είναι μία έντιμη και δίκαιη λύση. Τα μεγάλα προβλήματα στον χώρο της ΕΑΕ παραμένουν και είναι αλλού. Η αδιοριστία όλων των ειδικοτήτων που εμπλέκονται στην εκπαίδευση θα πρέπει να τελειώσει. Οι δομές ειδικής και γενικής αγωγής εδώ και τώρα θα πρέπει να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό. Προϊσταμένη ΚΕΔΔΥ Ν. Ηλείας Βασιλική Καλαντζή