Πολύ σωστή η κίνηση να μοριοδοτηθούν με αυτόν τον τρόπο τα μεταπτυχιακά και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών. Δε θα έπρεπε όμως να υπάρξει κάποιο "φιλτράρισμα" των μεταπτυχιακών; Ο ίδιος το παραδεχτήκατε, κ. Γαβρόγλου, ότι πολλοί μεταπτυχιακοί τίτλοι αποκτήθηκαν, αν όχι με τρόπο παράνομο, με τρόπο που δε συνάδει με τα μεταπτυχιακά προγράμματα της χώρας μας.
Καθίσταται απαξιωτικό τόσο για τον κλάδο ΠΕ 61-71 όσο και για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 60.50-70.50 που κατέχουν ένα σοβαρό πτυχίο, μεταπτυχιακό για το οποίο μόχθησαν να εξισώνονται με ένα μεταπτυχιακό, π.χ.της Ιταλίας, που "αγοράζεται" εν μία νυκτί.
Συγχαίρουμε τη σκέψη σας για την ισονομία μεταπτυχιακών και προπτυχιακών στην ειδική αγωγή, αλλά ζητούμε τον καλύτερο έλεγχο των μεταπτυχιακών προγραμμάτων και την ανάλογη μοριοδότησή τους, ώστε να σταματήσει πια να υπάρχει αυτού του είδους ο Φορντισμός στην εκπαίδευση.
Πολύ σωστή η κίνηση να μοριοδοτηθούν με αυτόν τον τρόπο τα μεταπτυχιακά και η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών. Δε θα έπρεπε όμως να υπάρξει κάποιο "φιλτράρισμα" των μεταπτυχιακών; Ο ίδιος το παραδεχτήκατε, κ. Γαβρόγλου, ότι πολλοί μεταπτυχιακοί τίτλοι αποκτήθηκαν, αν όχι με τρόπο παράνομο, με τρόπο που δε συνάδει με τα μεταπτυχιακά προγράμματα της χώρας μας. Καθίσταται απαξιωτικό τόσο για τον κλάδο ΠΕ 61-71 όσο και για τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ 60.50-70.50 που κατέχουν ένα σοβαρό πτυχίο, μεταπτυχιακό για το οποίο μόχθησαν να εξισώνονται με ένα μεταπτυχιακό, π.χ.της Ιταλίας, που "αγοράζεται" εν μία νυκτί. Συγχαίρουμε τη σκέψη σας για την ισονομία μεταπτυχιακών και προπτυχιακών στην ειδική αγωγή, αλλά ζητούμε τον καλύτερο έλεγχο των μεταπτυχιακών προγραμμάτων και την ανάλογη μοριοδότησή τους, ώστε να σταματήσει πια να υπάρχει αυτού του είδους ο Φορντισμός στην εκπαίδευση.