• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννα Μ.' | 31 Μαρτίου 2017, 12:59

    Σας βλέπω να αναφέρετε τον όρο ισότητα, δικαιοσύνη και πολλούς άλλους ακόμα. Ποια είναι η δικαιοσύνη? Τα παιδιά με ΕΕΑ να "εκπαιδεύονται" (τέλος πάντων) από ανειδίκευτους με προυπηρεσία σε γενική? Αυτή είναι η δικαιοσύνη στην οποία αναφέρεστε? Όταν πόσοι γονείς με παιδιά με ΕΕΑ αγανακτούν και φοβούνται για το ποιός θα αναλάβει τον επόμενο χρόνο το παιδί του? Όταν τα παιδιά τους, που μπορεί για εσάς να είναι "άλλο ένα παιδί που θα έχω για μια χρονιά" ενώ για αυτούς, ό,τι πολυτιμότερο στη ζωή τους, πέφτουν σε άτομα που δεν μπορούν να τους χειριστούν γιατί έχουν συνηθίσει σε μία τάξη με μαθητές "λειτουργικούς", που κάθονται κανονικά στην καρέκλα τους και τους κοιτούν στα μάτια, όταν κάνουν μάθημα? Είμαι φοιτήτρια του τμήματος Εκπαιδευτικής και κοινωνικής πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχοντας άτυπη προυπηρεσία (εθελοντική εργασία) έχω να σας ενημερώσω, όπως και χιλιάδες αναπληρωτές ειδικής αγωγής γνωρίζουν, πως το να ξέρεις 5,10 ορισμούς για αυτισμό, νοητική στέρηση, μαθησιακές δυσκολίες κτλ (που οι περισσότεροι απ' αυτούς που θα μας πάρουν τις θέσεις, ούτε αυτά γνωρίζουν) δε σας κάνουν έτοιμους να διδάξετε παιδιά με ΕΕΑ. Δεν γνωρίζετε πως μαθαίνουν, δεν γνωρίζετε τις ανάγκες τους, δεν γνωρίζετε πως δουλεύει η εξατομικευμένη διδασκαλία και άλλα πολλά, και για τη δική σας άγνοια, εν τέλη φταίνε οι μαθητές καθώς "εεε εντάξει, ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες έχει μωρέ, τι να μπορέσει να μάθει?" Όχι, αυτό δεν είναι δίκαιο. Και πρωτίστως για τα παιδιά με αναπηρία.