Απαραδεκτη η απαξίωση των βασικών σπουδών που δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο επάγγελμα, το μεταπτυχιακό να σου παρέχει επαγγελματικα δικαιώματα. Οι εκπαιδευτικοι γενικής, να μην αισθάνονται πώς τους αντιμετωπιζουν ισότιμα και ως εξίσου καταρτισμενους γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα τους παρείχαν και επαγγελματικα δικαιώματα στον ιδιωτικό τομέα στους ίδιους ( μα μπορουν να έχουν οι ίδιοι κέντρο αποκατάστασης ), αλλά να αισθάνονται πώς η εξίσωση αυτή συμβαίνει λόγω συμφερόντων. Αυτό άλλωστε είναι ξεκάθαρο,και από το γεγονός πως δημόσια μεταπτυχιακά δεν μοριοδοτουνται και οι φοιτητές τελειώνοντας τα,και έχοντας πιθανώς ίδιες γνώσεις με τους φοιτητές που κατέχουν μεταπτυχιακό και έχουν πληρώσει αδρά για αυτό ,δεν έχουν επαγγελματικα δικαιώματα. Δηλαδή, ένα μεταπτυχιακό εξωτερικού που κάνεις δεν ξέρει πως αποκτήθηκε ,ένα μεταπτυχιακό χωρίς πρακτική , ένα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό, είναι πιο αξιόπιστα μάλλον. Από εκεί,κατάλαβαινουμε πώς κρίνονται συμφέροντα και όχι οι ικανότητες των εκπαιδευτών
Απαραδεκτη η απαξίωση των βασικών σπουδών που δεν συμβαίνει σε κανένα άλλο επάγγελμα, το μεταπτυχιακό να σου παρέχει επαγγελματικα δικαιώματα. Οι εκπαιδευτικοι γενικής, να μην αισθάνονται πώς τους αντιμετωπιζουν ισότιμα και ως εξίσου καταρτισμενους γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα τους παρείχαν και επαγγελματικα δικαιώματα στον ιδιωτικό τομέα στους ίδιους ( μα μπορουν να έχουν οι ίδιοι κέντρο αποκατάστασης ), αλλά να αισθάνονται πώς η εξίσωση αυτή συμβαίνει λόγω συμφερόντων. Αυτό άλλωστε είναι ξεκάθαρο,και από το γεγονός πως δημόσια μεταπτυχιακά δεν μοριοδοτουνται και οι φοιτητές τελειώνοντας τα,και έχοντας πιθανώς ίδιες γνώσεις με τους φοιτητές που κατέχουν μεταπτυχιακό και έχουν πληρώσει αδρά για αυτό ,δεν έχουν επαγγελματικα δικαιώματα. Δηλαδή, ένα μεταπτυχιακό εξωτερικού που κάνεις δεν ξέρει πως αποκτήθηκε ,ένα μεταπτυχιακό χωρίς πρακτική , ένα εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό, είναι πιο αξιόπιστα μάλλον. Από εκεί,κατάλαβαινουμε πώς κρίνονται συμφέροντα και όχι οι ικανότητες των εκπαιδευτών