ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ με την πρόταση αυτή . Είναι απόλυτα
ΑΔΙΚΗ για τα παιδιά του βασικού πτυχίου(που είτε εργάζονται είτε πρόκειται να εργαστούν στο κλάδο της ειδικής αγωγής) και κατα κύριο λόγο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες-ιδιαιτερότητες - δυνατότητες που για ακόμη μια φορά για λόγους κάλυψης άλλων αναγκών και συμφερόντων θυσιάζουν τη μόρφωση και τη ζωή τους .Πως μπορουν να συγκριθούν γνώσεις και δεξιότητες ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ με αυτές ενός χρόνου θεωρητικής διδασκαλίας (πολλές φορές χωρίς τη φυσική παρουσία του ατόμου); Ας είμαστε ειλικρινείς..Ο κύριος λόγος ύπαρξης της ειδικής αγωγής ειναι η βοήθεια και στήριξη παιδιών(και των οικογενείων τους) που το χουν ανάγκη.Εχοντας ως γνώμονα αυτό νομίζω όλοι γνωρίζουν τι είναι πραγματικά δίκαιο και τι άδικο .
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΘΟΛΟΥ με την πρόταση αυτή . Είναι απόλυτα ΑΔΙΚΗ για τα παιδιά του βασικού πτυχίου(που είτε εργάζονται είτε πρόκειται να εργαστούν στο κλάδο της ειδικής αγωγής) και κατα κύριο λόγο για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες-ιδιαιτερότητες - δυνατότητες που για ακόμη μια φορά για λόγους κάλυψης άλλων αναγκών και συμφερόντων θυσιάζουν τη μόρφωση και τη ζωή τους .Πως μπορουν να συγκριθούν γνώσεις και δεξιότητες ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ με αυτές ενός χρόνου θεωρητικής διδασκαλίας (πολλές φορές χωρίς τη φυσική παρουσία του ατόμου); Ας είμαστε ειλικρινείς..Ο κύριος λόγος ύπαρξης της ειδικής αγωγής ειναι η βοήθεια και στήριξη παιδιών(και των οικογενείων τους) που το χουν ανάγκη.Εχοντας ως γνώμονα αυτό νομίζω όλοι γνωρίζουν τι είναι πραγματικά δίκαιο και τι άδικο .