Αρχική Δημιουργία ενός Εθνικού Πλαισίου Προσόντων16. Υπάρχουν σημαντικά επιχειρήματα εναντίον ενός ΕΠΠ με οκτώ επίπεδα; Εάν ναι, ποια είναι αυτά; Ποιες εναλλακτικές λύσεις προτείνετε;Σχόλιο του χρήστη Βαρελάς Γεώργιος | 6 Μαρτίου 2010, 00:13
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο 4ο και 5ο επίπεδο πρέπει να υπάρξουν υποδιαιρέσεις. Δεν μπορεί ο απόφοιτος ΙΕΚ (παρακολούθησε κατάρτιση και όχι εκπαίδευση) να καταταγεί στο 3ο επίπεδο (μαζί με απόφοιτους Λυκείου), αλλά ταυτόχρονα δεν μπορεί να είναι στο ίδιο επίπεδο (το 4ο), στο οποίο πρέπει (κατά τη γνώμη μου) να καταταγεί απόφοιτος διετούς εκπαίδευσης (και όχι κατάρτισης). Μάλιστα στο 4ο επίπεδο, πρέπει να καταταγούν και οι απόφοιτοι διετούς πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (και όχι στο 5ο, όπως ισχυρίζονται οι Βρετανοί). Τα προηγούμενα παραπέμπουν σε 4α και 4β επίπεδα (ίσως και 4γ). Αντίστοιχα, πρέπει να ληφθεί μέριμνα και για τα άλλα επίπεδα (για παράδειγμα, αν δημιουργηθούν κολλέγια διετούς φοίτησης αντίστοιχα των Αμερικάνικων, όπως έχει ήδη αναφέρει ο κ. Πανάρετος) πρέπει να μελετηθεί η κατάταξή τους σε 4γ ή 5α κ.ο.κ.