ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
Επικαλείστε την ισονομία και την εναρμόνιση των προσλήψεων της Ειδικής Αγωγής με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Σε ποιον κλάδο της Γενικής Εκπαίδευσης αντί να προτάσσεται ο βασικός τίτλος σπουδών ως κριτήριο πρόσληψης, μοριοδοτούνται κριτήρια τύπου ΑΣΕΠ;;; Από πότε μια επιμόρφωση ή η γονιμότητα αποτελούν κριτήρια διδακτικής καταλληλότητας και ικανότητας;;;
Υποβαθμίζεται τα ελληνικά πανεπιστήμια που το ίδιο το κράτος δημιούργησε και τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή.
Με την τροπολογία αυτή:
Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ!!!!!! Επικαλείστε την ισονομία και την εναρμόνιση των προσλήψεων της Ειδικής Αγωγής με τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση. Σε ποιον κλάδο της Γενικής Εκπαίδευσης αντί να προτάσσεται ο βασικός τίτλος σπουδών ως κριτήριο πρόσληψης, μοριοδοτούνται κριτήρια τύπου ΑΣΕΠ;;; Από πότε μια επιμόρφωση ή η γονιμότητα αποτελούν κριτήρια διδακτικής καταλληλότητας και ικανότητας;;; Υποβαθμίζεται τα ελληνικά πανεπιστήμια που το ίδιο το κράτος δημιούργησε και τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή. Με την τροπολογία αυτή: Αποδεικνύεται η αδιαφορία της Κυβέρνησης για ουσιαστική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Αποκαλύπτεται ο εμπαιγμός και η αναλγησία της Κυβέρνησης απέναντι στους εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που υπηρετούν ως αναπληρωτές εδώ και 15 χρόνια στις δομές ΕΑΕ, καλύπτοντας πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Αμφισβητούνται και απαξιώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το βασικό πτυχίο και εισάγεται η λογική των «προσόντων» με αρχή τις προσλήψεις Αναπληρωτών στην ΕΑΕ.