• Σχόλιο του χρήστη 'Ελπίδα Κ.' | 31 Μαρτίου 2017, 16:41

    Η ειδική αγωγή τα τελευταία χρόνια έγινε πεδίο μάχης απόφοιτων διαφορων σχολών , μη παιδαγωγικών, που λόγω της ανεργίας, θεώρησαν ευκαιρία να διεκδικήσουν τις θέσεις- φιλέτα, μέσα στις μεγάλες πόλεις, λόγω του κενού που παρουσιάστηκε από το κλείσιμο των Διδασκαλείων.Έτσι πλάσαραν τον εαυτό τους ως ειδήμονες στην ειδική που ενδιαφέρονται μόνο για το καλό των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τόσα χρόνια επωφελούνται της ανεκτικότητας του Υπουργείου, που δεχόταν την αδικία εις βάρος των δασκάλων της ειδικής, και ήταν οι ελίτ των αναπληρωτών. Δουλειά έξω από το σπίτι τους και μόλις τελειώνουν την σχολή. Το όνειρο κάθε αναπληρωτή. Στο μεταξύ στη σχολή τους τα μαθήματα ειδικής τα ξεκινούσαν στο τρίτο ΄έτος και στο τέταρτο έκαναν την πρακτική τους. Και το σπουδαιότερο δεν παίρνουν μυρωδιά από το σχολείο, δεν εκπαιδεύονται στις σύγχρονες διδακτικές μεθόδους με αποτέλεσμα να μην είναι σε θέση να εντάξουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και αναπηρίες στο τυπικό σχολείο, γιατί δεν το ξέρουν. Έτσι, λοιπόν, μέχρι τώρα ένας παιδαγωγός με μεταπτυχιακό με άριστα και διδακτορικό και προϋπηρεσία στην ειδική, ήταν πίσω από τον τελευταίο απόφοιτο του ΠΑΜΑΚ( αν έχεις το θεό σου )που τελείωσε με το ζόρι αυτή τη σχολή με βαθμό 5 Σε ποια χώρα μπορεί να συμβαίνει αυτό; Μόνο σ΄αυτές που κάποιοι συνδικαλιστές, όπως μερικοί από τους σημερινούς, για μικροκομματικά ή προσωπικά συμφέροντα, στηρίζουν τέτοιες πολιτικές. Κάποια στιγμή η χώρα μας πρέπει να πάει μπροστά.Το βασικό πτυχίο για την ειδική και γενική είναι ένα: των παιδαγωγικών σπουδών . Το υπουργείο πρέπει να επαναπροσδιορίσει τη σειρά κατάταξης στον πίνακα ειδικής και να προτάσσονται οι δάσκαλοι με μεταπτυχιακό στον πίνακα των αναπληρωτών, γιατί είναι αυτοί που έχουν ολοκληρωμένες σπουδές και όχι αποσπασματικές.