• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος' | 31 Μαρτίου 2017, 16:50

    Εργάζομαι ως μόνιμος καθηγητής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εδώ και 15 χρόνια. Συμμετέχω στη διαβούλευση όπως κάνω πάντα στα περισσότερα εκπαιδευτικά θέματα για τα οποία έχω άποψη. Παραθέτω τις προτάσεις μου.1. Κατάφορη αδικία για τα τμήματα που βγάζουν αποφοίτους ειδικής αγωγής. Αν δεν θέλετε να προτάσσονται (όπως ισχυρίζονται οι περισσότεροι κάτοχοι μεταπτυχιακών) μπορείτε να αυξήσετε την μοριοδότηση. Πρόταση: Μοριοδότηση με 10 μόρια2. Να μοριοδοτείται η επιτυχία σε ΑΣΕΠ. Οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ είναι οι μόνοι που έχουν αξιολογηθεί μέσω του ΑΣΕΠ και πρέπει επιτέλους κάποια στιγμή να επιβραβεύουμε τους καλύτερους σε κάποιο διαγωνισμό. Αν κάποιος είναι επιτυχών σε παλαιότερο ΑΣΕΠ γενικής εκπαίδευσης να μοριοδοτείται. Πρόταση: Μοριοδότηση με 4 μόρια3. Δεν πρέπει να μοριοδοτούνται τόσο πολύ τα κοινωνικά κριτήρια γιατί αλλάζουν άμεσα την σειρά κατάταξης με κάτι το οποίο δεν αποτελεί ακαδημαικό κριτήριο. Πρόταση: Μοριοδότηση με 3 μόρια4. Λάβετε σοβαρά υπόψη το δημογραφικό πρόβλημα που είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδας και δώστε κίνητρα για να κάνει ο κόσμος παιδιά. Μοριοδοτήστε από το πρώτο παιδί. Όχι μόνο από το τρίτο και πάνω. Πρόταση: Μοριοδότηση με 2 μόρια για κάθε παιδί από το πρώτο παιδί.5. Σε περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων να μετράει πρώτα η επιτυχία σε ΑΣΕΠ, μετά ο βαθμός πτυχίου και τελευταίο να είναι η χρονολογία κτήσης πτυχίου.