Είναι δυνατόν να εξισώνεται το βασικό πτυχίο τεσσάρων ετών με μεταπτυχιακά, διδακτορικά και σεμινάρια 400 ωρών; είστε σοβαροί; λέτε ότι η αγωγή είναι μια και δεν ξέρετε να διαχειριστείτε τα παιδιά με αναπηρία! Έλεος! ποιο είναι το δίκαιο για εσάς; το να μην εκπαιδεύονται σωστά οι μαθητές με αναπηρία από ανειδίκευτους εκπαιδευτικούς ή να πάρετε τις θέσεις ειδικών για να βολευτείτε εσείς χωρίς να έχετε καμία ευαισθησία και εμπειρία στα παιδιά με ειδικές ανάγκες; απαιτούμε την άμεση απόσυρση της τροπολογίας!
Παραβιάζετε έναν πολύ ευαίσθητο χώρο και κάνετε πειραματισμοί.
Απαξιώνετε το πτυχίο τεσσάρων ετών! Αν είναι έτσι να πάμε και εμείς να κάνουμε 2 χρόνια μεταπτυχιακό π.χ στην κλινική ψυχολογία και να γίνουμε ψυχολόγοι. Θα έχουμε τις ίδιες γνώσεις με τους ψυχολόγους εφόσον δεν έχουμε το βασικό πτυχίο;
Όπως δεν είναι δυνατόν οι ειδικοί παιδαγωγοί να κάνουν μάθημα στην γενική τάξη, έτσι δεν είναι δυνατόν να κάνουν μάθημα και οι δάσκαλοι γενικής τάξης σε παιδιά με αναπηρία!
Είναι δυνατόν να εξισώνεται το βασικό πτυχίο τεσσάρων ετών με μεταπτυχιακά, διδακτορικά και σεμινάρια 400 ωρών; είστε σοβαροί; λέτε ότι η αγωγή είναι μια και δεν ξέρετε να διαχειριστείτε τα παιδιά με αναπηρία! Έλεος! ποιο είναι το δίκαιο για εσάς; το να μην εκπαιδεύονται σωστά οι μαθητές με αναπηρία από ανειδίκευτους εκπαιδευτικούς ή να πάρετε τις θέσεις ειδικών για να βολευτείτε εσείς χωρίς να έχετε καμία ευαισθησία και εμπειρία στα παιδιά με ειδικές ανάγκες; απαιτούμε την άμεση απόσυρση της τροπολογίας! Παραβιάζετε έναν πολύ ευαίσθητο χώρο και κάνετε πειραματισμοί. Απαξιώνετε το πτυχίο τεσσάρων ετών! Αν είναι έτσι να πάμε και εμείς να κάνουμε 2 χρόνια μεταπτυχιακό π.χ στην κλινική ψυχολογία και να γίνουμε ψυχολόγοι. Θα έχουμε τις ίδιες γνώσεις με τους ψυχολόγους εφόσον δεν έχουμε το βασικό πτυχίο; Όπως δεν είναι δυνατόν οι ειδικοί παιδαγωγοί να κάνουν μάθημα στην γενική τάξη, έτσι δεν είναι δυνατόν να κάνουν μάθημα και οι δάσκαλοι γενικής τάξης σε παιδιά με αναπηρία!