Συμφωνώ με το διαχωρισμό σε κύριο και επικουρικό πίνακα καθώς και με τη μοριοδότηση μόνο ενός τίτλου(αυτόν με τα περισσότερα μόρια).Δε διάβασα όμως τίποτα για τη μοριοδότηση στο βαθμό πτυχίο και παράλληλα γιατί να υπερ-μοριοδοτούνται τα κοινωνικά κριτήρια; Οι άρτια καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί πως θα αμειφθούν για τον κόπο τους αν δε μετρήσει ο βαθμός πτυχίου;
ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΚΩΝΙΚΏΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ
&
ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ
Συμφωνώ με το διαχωρισμό σε κύριο και επικουρικό πίνακα καθώς και με τη μοριοδότηση μόνο ενός τίτλου(αυτόν με τα περισσότερα μόρια).Δε διάβασα όμως τίποτα για τη μοριοδότηση στο βαθμό πτυχίο και παράλληλα γιατί να υπερ-μοριοδοτούνται τα κοινωνικά κριτήρια; Οι άρτια καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί πως θα αμειφθούν για τον κόπο τους αν δε μετρήσει ο βαθμός πτυχίου; ΠΡΕΠΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΚΩΝΙΚΏΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΗ & ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΘΕΙ Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΟΠΙΑΣΑΝ