Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα πλέον στην Ελλάδα είναι η φυγή μορφωμένων ανθρώπων στο εξωτερικό που είναι αυτοί οι οποίοι θα δημιουργήσουν και θα τραβήξουν και τους υπόλοιπους προς τα πάνω. Η συγκεκριμένη διάταξη εντείνει αυτό το πρόβλημα. Ένας πολύτεκνος λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση (7 μόρια) από έναν ο οποίος έχει διδακτορικό στην ειδικά αγωγή (6 μόρια). Ένας τρίτεκνος λαμβάνει 3 μόρια, όσα ακριβώς και κάποιος που έχει μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή.
Αυτοί οι οποίοι είχαν προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή ακόμα και 10 χρόνια άρα είχαν προσόντα και εμπειρία κινδυνεύουν να μείνουν εκτός σχολείων τα επόμενα χρόνια γιατί το κοινωνικό κριτήριο είναι πλέον το βασικό κριτήριο. Τα σχολεία θα λειτουργούν πλέον με την ίδια ευκολία αφού θα έχουν αντικατασταθεί εκπαιδευτικού με προσόντα και προϋπηρεσία από τρίτεκνους και πολύτεκνους;
Επιπλέον στα σχολεία ειδική αγωγής οι πολύτεκνοι και τα άτομα με αναπηρία δεν κάνουν εφημερίες, ενώ μητέρες με μωρά είναι απαλλαγμένες από εξωδιδακτικά καθήκοντα με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι υπόλοιποι.
Αν θέλουν να μοριοδοτήσουν τους πολύτεκνους/τρίτεκνους να τους μοριοδοτούν σε περιπτώσεις ισοβαθμίας ή να γίνεται ένας ξεχωριστός πίνακας τρίτεκνων και πολύτεκνων και από εκεί να λαμβάνουν θέσεις ίσο περίπου με το 5% των προσλήψεων όπως γινόταν με τους πίνακες τις ειδικής κατηγορίας και το ποσοστό και των 2 μαζί να μην υπερβαίνει το 20% επί των προσλήψεων.
Τα σοβαρά κράτη προωθούν την αριστεία για να πάνε μπροστά. Έχετε σκεφτεί ποτέ εθνική ομάδα στο μπάσκετ με κριτήριο αδέρφια του κάθε παίκτη; Εκεί γιατί δε γίνεται αυτό;
Η Ελλάδα χρειάζεται σωστό εκπαιδευτικό σύστημα και αυτό γίνεται με την επιλογή των καλύτερων εκπαιδευτικών. Καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί με τα περισσότερα προσόντα και προϋπηρεσία όχι τα κοινωνικά κριτήρια. Κάποιος για να μπορέσει να κάνει διδακτορικό άφησε πίσω την προσωπική του ζωή γιατί προφανώς δεν είχε χρήματα και χρόνο να κάνει οικογένεια και τώρα που έρχεται η ώρα του να διεκδικήσει δίκαια μία θέση στο ελληνικό σύστημα παιδεία που του αξίζει βάση προσόντων των πετάνε έξω. Όποιος θέλει ας δει πόσοι έχουν διδακτορικό και είναι ανύπαντροι/ες.
Τέλος αυτό είναι παράδειγμα για όποιον επιστήμονα προσπαθήσει να έρθει πίσω στην Ελλάδα αφού θα κυριαρχούν τα κοινωνικά κριτήρια και δε θα έχει καμία ελπίδα να βρει δουλειά σε ότι έχει σχέση με το ελληνικό δημόσιο δηλαδή άνω του 50% των θέσεων εργασίας.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα πλέον στην Ελλάδα είναι η φυγή μορφωμένων ανθρώπων στο εξωτερικό που είναι αυτοί οι οποίοι θα δημιουργήσουν και θα τραβήξουν και τους υπόλοιπους προς τα πάνω. Η συγκεκριμένη διάταξη εντείνει αυτό το πρόβλημα. Ένας πολύτεκνος λαμβάνει μεγαλύτερη μοριοδότηση (7 μόρια) από έναν ο οποίος έχει διδακτορικό στην ειδικά αγωγή (6 μόρια). Ένας τρίτεκνος λαμβάνει 3 μόρια, όσα ακριβώς και κάποιος που έχει μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή. Αυτοί οι οποίοι είχαν προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή ακόμα και 10 χρόνια άρα είχαν προσόντα και εμπειρία κινδυνεύουν να μείνουν εκτός σχολείων τα επόμενα χρόνια γιατί το κοινωνικό κριτήριο είναι πλέον το βασικό κριτήριο. Τα σχολεία θα λειτουργούν πλέον με την ίδια ευκολία αφού θα έχουν αντικατασταθεί εκπαιδευτικού με προσόντα και προϋπηρεσία από τρίτεκνους και πολύτεκνους; Επιπλέον στα σχολεία ειδική αγωγής οι πολύτεκνοι και τα άτομα με αναπηρία δεν κάνουν εφημερίες, ενώ μητέρες με μωρά είναι απαλλαγμένες από εξωδιδακτικά καθήκοντα με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται οι υπόλοιποι. Αν θέλουν να μοριοδοτήσουν τους πολύτεκνους/τρίτεκνους να τους μοριοδοτούν σε περιπτώσεις ισοβαθμίας ή να γίνεται ένας ξεχωριστός πίνακας τρίτεκνων και πολύτεκνων και από εκεί να λαμβάνουν θέσεις ίσο περίπου με το 5% των προσλήψεων όπως γινόταν με τους πίνακες τις ειδικής κατηγορίας και το ποσοστό και των 2 μαζί να μην υπερβαίνει το 20% επί των προσλήψεων. Τα σοβαρά κράτη προωθούν την αριστεία για να πάνε μπροστά. Έχετε σκεφτεί ποτέ εθνική ομάδα στο μπάσκετ με κριτήριο αδέρφια του κάθε παίκτη; Εκεί γιατί δε γίνεται αυτό; Η Ελλάδα χρειάζεται σωστό εκπαιδευτικό σύστημα και αυτό γίνεται με την επιλογή των καλύτερων εκπαιδευτικών. Καλύτεροι εκπαιδευτικοί είναι αυτοί με τα περισσότερα προσόντα και προϋπηρεσία όχι τα κοινωνικά κριτήρια. Κάποιος για να μπορέσει να κάνει διδακτορικό άφησε πίσω την προσωπική του ζωή γιατί προφανώς δεν είχε χρήματα και χρόνο να κάνει οικογένεια και τώρα που έρχεται η ώρα του να διεκδικήσει δίκαια μία θέση στο ελληνικό σύστημα παιδεία που του αξίζει βάση προσόντων των πετάνε έξω. Όποιος θέλει ας δει πόσοι έχουν διδακτορικό και είναι ανύπαντροι/ες. Τέλος αυτό είναι παράδειγμα για όποιον επιστήμονα προσπαθήσει να έρθει πίσω στην Ελλάδα αφού θα κυριαρχούν τα κοινωνικά κριτήρια και δε θα έχει καμία ελπίδα να βρει δουλειά σε ότι έχει σχέση με το ελληνικό δημόσιο δηλαδή άνω του 50% των θέσεων εργασίας.